Thundercoil Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Høres bra ut Håper du mener bredde e.l. og ikke f.eks. 21" Haha. Får vente i spenning, da! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Høres bra ut Håper du mener bredde e.l. og ikke f.eks. 21" Haha. Får vente i spenning, da! Tja, vi holder oss under 20'' vertfall, haha ________________________________________________________________________ Idag ble bilen godkjent for 2 nye år og fikk seg 4-hjulskontroll som den sårt trengte etter bytte av endeleddet. Nå er M5 rattet det neste... Turbo-HF og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Må ha 18" og myeeee senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 26, 2015 Forfatter Share Skrevet November 26, 2015 (endret) Vært særdeles effektiv idag og fikk installert M-sportsrattet som jeg har hatt liggende i over 1mnd.. Dette gikk meget fort unna, eneste problemet var å finne torx skrujern som passet inni hulla på rattet. Fulgte denne guiden her: http://bmwdiy.info/msport-wheel/index.html Alle knappene på rattet funker og airbaglampa lyser ikke, heldigvis! Deilig med tjukkere ratt som er mindre i omkrets Litt bilder fra prosessen: Gamle rattet Ut med airbaggen (to torxskruer) Rattet av På med nytt Inn med airbag og tut og kjør Endret November 26, 2015 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Flott oppgradering! Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamthomas Skrevet November 26, 2015 Share Skrevet November 26, 2015 Nytt ratt gjør mye med interiøret! så veldig bra ut nå Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 26, 2015 Forfatter Share Skrevet November 26, 2015 Nytt ratt gjør mye med interiøret! så veldig bra ut nå Helt enig! Godfølelse med nytt ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Kan komme med en liten oppdatering om at både M-fanger (front) og felger er innkjøpt, nå mangler jeg bare dekk. Bilder kommer kanskje når jeg får prøvemontert felgene I mellomtiden er det bare å gjette.. Endret Januar 17, 2016 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 ble bedre med rattbyttet! var det så mye jobb? oO min bytta jeg bare ratt og alt funka fjell ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 ble bedre med rattbyttet! var det så mye jobb? oO min bytta jeg bare ratt og alt funka fjell ^^ Enig i det ja Stor forbedring Var ikke mye jobb. Ta ut airbag, ned med dekselet under rattet, dra ut ledningene, skru ut rattet også på med nytt og inn med ledninger og airbag. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Det så veldig bra ut! Kan vel røpe dim. på hjula ihvertfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 Det så veldig bra ut! Kan vel røpe dim. på hjula ihvertfall? 19'' 8,5 og 9,5 (skulle kanskje hatt 18, men det får bli senere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Ser veldig bra ut, følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 Da har jeg endelig fått prøvemontert felgene jeg har kjøpt! Fikk de til en grei pris siden de trenger nye dekk. Kjapt bilde(må unnskylde at bilen er ekstremt skitten): Felgene er Axis Milano/Monet Gothic (usikker på hvilken, da de her helt like). De er 19'' 8.5 et 15 og 9.5 et 22 bak om jeg husker rett. Nå gleder jeg meg skikkelig til våren når M-fanger skal på og disse skal få nye dekk! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Var tøffe de Regner for øvrig med at merket står stemplet i felgene et sted, hvis du ikke finner ut av det. Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå