Gabz Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Niice Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Ser veldig pen ut nå Viktig å gjøre som man selv vil! Poppy og Turbo-HF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 peeeent Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 4, 2016 Share Skrevet Juni 4, 2016 Følger (Y) Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 påtide med update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 6, 2016 Forfatter Share Skrevet August 6, 2016 Her skjer det dessverre ikke mye som er verdt å skrive om. Blir student til høsten og flytter bort til et sted hvor jeg ikke trenger bil, derfor blir bilen stående en del fremover. Litt trist kanskje men.. Jeg har også vurdert å selge den, men markedet virker ikke så bra akkurat nå? Om noen er interessert er det bare å sende en pm så skal jeg lage en liten oppsummering av bilen. Her er det ikke spart på noe. Siden sist har jeg byttet en vindusspylerpumpe, vasket og lagt et lag med fusso voks på lakken. Bilen fungerer i beste velgående. Legger ved noen mobilbilder. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 7, 2016 Forfatter Share Skrevet August 7, 2016 Liten annonse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 26, 2016 Forfatter Share Skrevet September 26, 2016 (endret) Lagt ut på finn nå.. Trist, men som student lønner det seg ikke å ha bil man ikke bruker http://m.finn.no/car/used/ Endret Oktober 27, 2016 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Lykke til med salg. Du kommer nok sterkt tilbake Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2016 (endret) Da var bilen solgt, men jeg kommer nok sterkere tilbake som Thundercoil sier! Endret November 28, 2016 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå