Gå til innhold

Koed deler. Org. deler vs alternative leverandører


fettpudding
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring mer koed.no side deler? Er det vits i å betale dobbel pris for originaldeler? Eller er det like greit å kjøpe delene hvor det står at de er fra "anerkjente leverandører"? Jeg ser det er mye penger å spare, men er det verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Handle hos www.car-parts24.com.
De selger Lemforder, som produserer delene til BMW. Kjempe priser og billig frakt, uansett hvor mye du bestiller! (30 euro)

 

Har handla utrolig mye med dem siste åra. Kjempe service!
Og du betaler ikke tysk moms. Tar litt over en uke og få delene.

Har ikke et vondt ord om dem, og kommer til og bestille deler den neste sommer også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring mer koed.no side deler? Er det vits i å betale dobbel pris for originaldeler? Eller er det like greit å kjøpe delene hvor det står at de er fra "anerkjente leverandører"? Jeg ser det er mye penger å spare, men er det verdt det?

Jeg hadde kjøpt originale deler når det kommer til vanlige slitedeler. Koed har dessverre dårlige leverandører. Har brent meg på dette flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrestag, hjullager og bærearmer til E30 fra Koed er bare skrall. De holder aldri mellom to EU kontroller. Hjullagre og styrestag har jeg byttet på hver eneste EU kontroll i over 10 år. Hjullagrene er kanskje de aller verste. På en annen side så har orginaldelene ranspriser på disse gamle bilene, så det lønner seg om man skrur.

Endret av oddis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjullager mellom hver EU med lager fra KOED? Jøss... Jeg har alltid kjøpt hjullager der. Siste som ble kjøpt foran kjørte jeg i over 3 år og 15-20.000km. Ikke noe som feilte de på EU nå sist. Og da har jeg kjørt med gud vet hvor mange grader negativ camber.. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...