JSJ Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 (endret) Hei! Sliter veldig med monteringen av camber tårnlagrene mine fra gs! Når jeg strammer mutteren på toppen får jeg ikke tårnlageret til å rotere. Har selvfølgelig dynket alle kontaktflater i olje. Måtte i tillegg smergle av de hylsene litt da de i utgangspunktet var trange å få inn i hullet på tårnlageret. Er det noen som har vært borti dette før og har en løsning på det? Snakket forøvrig med GS i går, og de sa bare at jeg måtte smøre godt med olje, noe jeg har gjort... De skal monteres på en E30, med e36 bilstein demper (e36 m3 bremser). Jeg bruker hylser med rett diameter osv. Mvh. Jørgen Jenssen Endret August 20, 2015 av JSJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 må bare spørre, men går de rundt før du strammer a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet August 20, 2015 Forfatter Share Skrevet August 20, 2015 Jepp, det gjør de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Hadde samme problemet selv. Mine var derimot kroniske, fjæra vrengte seg av demperen ved montering og det var mere som ei foring enn ett lager. Kontakta GS og bytta settet, det nye var bedre men ene sia var fortsatt alt for treg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Desember 11, 2018 Share Skrevet Desember 11, 2018 Litt off topic, men hvordan er det å bruke ett sånt sett til gatebruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 11, 2018 Share Skrevet Desember 11, 2018 (endret) Jeg har hørt at folk klager på klunkelyder og fjærer som vrir/spenner seg ved fult rattutslag ved parkering f.eks. Også vet jeg at svært få coilorkit passer så godt med topplageret. Man får liksom ikke mutteren på toppen langt nok ned på stempelt slik at nylonen tar tak. Løsninga blir ofte da å smøre inn gjengene med blå lock tite. Det gjorde hvertfall jeg på både M5'en og E46'n, dog med plater av annen fabrikant, men prinsippet var det samme. Holdt helt fint. De løsnet ikke under mitt eie. Til den prisen mener jeg du burde styre unna @tennbrikket Endret Desember 11, 2018 av Slavearbeider'n tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå