Gå til innhold

Hva betyr disse kodene?

Razon
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurte på om noen her inne kan si meg hva som er feil med bilen min? Kjørte INPA diagnose uten motor på, men med tenningen på. 

Regner med at kamakselsensor og veivakselsensor på byttes? Isåfall, noen som har erfaring med sensor kjøpt på eBay? 

På forhånd, takk for svar!

Ha en fin helg videre!

post-53189-0-24033900-1440275152_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay sensor ville jeg styrt unna. Personlig ville jeg kjøpt den hos GS. Du får det du betaler for.

Okei! Hva vil mest sannsynlig skje med sensorene? Fungerer de ikke? Koster rundt 100-lappen for hver sensor. Koster rundt 1300 for hver sensor på GS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er problemet med de dårlige sensorene er at de går i stykker svært fort.

Okei. Noen erfaringer eller hørt om erfaringer med eBay sensorer? Dette er en gammel bil jeg ikke kommer til å ha mere enn i 2 år, toppen. Er eBay sensorer gode nok for dette? Eller ryker de etter en måned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Noen erfaringer eller hørt om erfaringer med eBay sensorer? Dette er en gammel bil jeg ikke kommer til å ha mere enn i 2 år, toppen. Er eBay sensorer gode nok for dette? Eller ryker de etter en måned?

Jeg har aldri forsøkt slike sensorer, men det virker som de kutter ut etter kanskje 0,5-1 år.

Eller så virker de ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert og kjøpe på ebay. Men hvor lenge de varer er en annen sak. Se også tilbakemelding på selgeren. Har kjøpt uoriginale sensorer derfra uten og hatt problemer men da har jeg lagt litt tid på hva tilbakemelding er fra de som har kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert og kjøpe på ebay. Men hvor lenge de varer er en annen sak. Se også tilbakemelding på selgeren. Har kjøpt uoriginale sensorer derfra uten og hatt problemer men da har jeg lagt litt tid på hva tilbakemelding er fra de som har kjøpt.

Flott. Har du link til selger du kjøpte fra? Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har BMW E39, 520i M52, 1996/1997 utgaven. Noen som kan bekrefte at det er følgende erstatningsdeler jeg trenger til originaldelene med nummer:  

Veivaksel sensor original ID: 12141703277

http://www.ebay.com/itm/New-Crank-Shaft-Crankshaft-POSITION-SENSOR-Fit-For-BMW-E36-E38-E39-528i-328i-Z3-/321098122763?hash=item4ac2f0860b

Kamaksel sensor original ID: 12141703221

http://www.ebay.com/itm/New-Cam-Shaft-Camshaft-Position-Sensor-CPS-Fit-For-BMW-E34-E36-E39-/321205072686?hash=item4ac950732e

Ser følgende deler greie ut? Ser at selgeren selger hovedsaklig bildeler, og har heller ikke for mange deler han selger (rundt 400 stk).

Feedback ser også lovende ut. Andre som ville gjort samme kjøp dersom de først skulle kjøpt fra eBay?

Takk for svar folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte kamsensor til min M52-motor på Ebay, den var søppel og begynte å gi ut feilkoder i grunn med en gang.

Finner du Siemens/VDO på Ebay så er det samme som originalt, noe annet kan du droppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Noen som kan forsikre meg om at følgende sensorer passer min bil? BMW E39 520i M52 SEDAN 150HK.

Veivaksel sensor original ID: 12141703277

http://www.ebay.com/itm/New-Crank-Shaft-Crankshaft-POSITION-SENSOR-Fit-For-BMW-E36-E38-E39-528i-328i-Z3-/321098122763?hash=item4ac2f0860b

Kamaksel sensor original ID: 12141703221

http://www.ebay.com/itm/New-Cam-Shaft-Camshaft-Position-Sensor-CPS-Fit-For-BMW-E34-E36-E39-/321205072686?hash=item4ac950732e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...