Gå til innhold

Hardtops E9 3,0 CS


Hardtop
 Share

Anbefalte innlegg

Det er i utgangspunktet boltdelingen mot torpedoveggen og lengden på staget inn mot pedalen som avgjør hva som passer. Og selvfølgelig diameteren på bremsekraftforsterkeren da. Det er mye som kan gå om hverandre. Se f.eks på min bkf på e30 tråden. De er lett å få tak i fra huggere nå(e90).

Korleis var din å montera i E30'en? Har sett litt i tråden din, men hugsa da ikkje no i farten (og gidda ikkje leita det fram :P ). Må ein montera abs'en frå E90 når ein brukar bkf frå dei bilane? Og kva er sånn ca diameter på E90 BKF'en kontra E30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Harald...

 

Av en eller annen merkelig grunn, så har jeg ikke linket "Hardtop" og Harald Thorrud før i dag... Jeg har ikke fått med meg denne tråden, kun sett bildene på Facebook - for der har jeg fått med meg litt. At resultatet ble bra av bildene jeg såg på FB, det er det ingen tvil om. Men å lese en "orntli' go gammel" forumtråd som dette heller, det er mye kjekkere. Den moderne versjon av "forumtråder" på FB blir aldri det samme som dette...

 

Du leverer flott arbeid så det suser etter, når jeg leste igjennom tråden din nå kjente jeg at jeg virkelig koste meg - og jeg lar meg som alltid imponere av ditt pågangsmot og kunnskap. Dette er fantastisk morro å se/lese - og jeg skulle ønske at jeg fikk litt samme pågangsmot som deg. Jeg har mange biler og prosjekter stående, men problemet mitt er at jeg har et gammelt og stort hus som må totalrenoveres. Garasjen min var også et vrak, så der har jeg også måtte bruke mye tid og penger - så jeg har liksom helt falt av den hesten som tilsier bilmekking. Jeg håper på at om et års tid så er gjerne garasjen oppegående for litt skikkelig mekking - og huset mer ferdig enn det er i dag. Jeg føler liksom at jeg må prioritere hus før garasje... Og at jeg nok da kan finne frem gammel glød som du viser her, og begynne på biler for fullt igjen...

 

Nydelig utført arbeid, jeg følger med videre her Harald!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harald...

 

Av en eller annen merkelig grunn, så har jeg ikke linket "Hardtop" og Harald Thorrud før i dag... Jeg har ikke fått med meg denne tråden, kun sett bildene på Facebook - for der har jeg fått med meg litt. At resultatet ble bra av bildene jeg såg på FB, det er det ingen tvil om. Men å lese en "orntli' go gammel" forumtråd som dette heller, det er mye kjekkere. Den moderne versjon av "forumtråder" på FB blir aldri det samme som dette...

 

Du leverer flott arbeid så det suser etter, når jeg leste igjennom tråden din nå kjente jeg at jeg virkelig koste meg - og jeg lar meg som alltid imponere av ditt pågangsmot og kunnskap. Dette er fantastisk morro å se/lese - og jeg skulle ønske at jeg fikk litt samme pågangsmot som deg. Jeg har mange biler og prosjekter stående, men problemet mitt er at jeg har et gammelt og stort hus som må totalrenoveres. Garasjen min var også et vrak, så der har jeg også måtte bruke mye tid og penger - så jeg har liksom helt falt av den hesten som tilsier bilmekking. Jeg håper på at om et års tid så er gjerne garasjen oppegående for litt skikkelig mekking - og huset mer ferdig enn det er i dag. Jeg føler liksom at jeg må prioritere hus før garasje... Og at jeg nok da kan finne frem gammel glød som du viser her, og begynne på biler for fullt igjen...

 

Nydelig utført arbeid, jeg følger med videre her Harald!

 

Takk takk, Pedi. :smile:

Det betyr mye at det anerkjennes av en av ditt kaliber, det er nesten så jeg får litt prestasjonsangst.

Jeg får minne dere på det samme som jeg stadig sier til meg selv, det er bare for moro - det er bare en bil - jeg reparerer den mer enn jeg restaurerer den.

Hovedmålet mitt er å kose meg i garasjen, og prøve å mestre ting jeg egentlig ikke kan. Noen ganger blir det bra, andre ganger blir det sånn passe. :-)

Det fine med den holdningen er at jeg da også kan bruke bilen i ur og skur, uten å dø om jeg skulle få en bulk i den. Selvfølgelig håper jeg den allikevel blir fin. :grin:

 

Kjør på med huset og garasjen, bilene blir ikke borte. Det er moro å følge med på garasjetråden din også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...