Mysemannen Skrevet September 3, 2015 Skrevet September 3, 2015 (endret) Har søkt og funnet flere tråder som dette, men da samtlige linker til en eller to tidligere tråder ( som nå er slettet) oppretter jeg en ny. Parts24 har fristende priser og etter å ha forsøkt å handle der ca et halvt år siden, uten respons på bestillingen, har jeg nå prøvd igjen for halvannen uke siden uten å få bekreftelser på sending eller status, tross purring.Kanskje jeg har blitt bortskjemt med service og raske svar fra andre nettbutikker som Koed, men man forventer vel kanskje allikevel litt oppfølging, da kanskje spesielt når pengene blir trukket umiddelbart.Dette er ikke ment som krass kritikk, men er nysgjerring på gode/dårlige erfaringer med Parts24. Endret September 3, 2015 av Mysemannen
Saltkjelen Skrevet September 3, 2015 Skrevet September 3, 2015 Parts24 har ikke lenger avtale med bimmers.no, og alt som har vært i forbindelse med de i sponsor-/annonseforumet er av den grunn fjernet i sin helhet fra forumet. Når det er sagt, så har all tidligere kritikk mot firmaet gått ut på ingen eller treg leveranse, dårlig oppfølging og generelt sett bare rot. Man burde enkelt utifra dette avgjøre om dette er et firma man bør handle av eller ikke.
aalgaard Skrevet September 3, 2015 Skrevet September 3, 2015 Jeg bestilte der fra for ei god stund siden, da fikk jeg varene relativt fort, så flrte inntrykket var greit. Andre gang derimot, fikk aldri pakken, og fikk sjeldent svar på mail. Endte med at jeg avbestilte etter et par måneder
Mysemannen Skrevet September 3, 2015 Forfatter Skrevet September 3, 2015 Ok dette stemmer da relativt bra med mine erfaringer, takk for innsikten karer.
Popza Skrevet September 6, 2015 Skrevet September 6, 2015 (endret) Handlet der for to år siden ca. Kjøpte en E36 frontfanger. Fikk rabatt via forumet, og levering på to dager. Veldig fornøyd. Har kun handlet der den ene gangen. Endret September 6, 2015 av E92 Popza
Gabz Skrevet September 7, 2015 Skrevet September 7, 2015 Handlet der til førstebilen min. Tok en evighet å få varene, og fikk ikke tak i dem på noen måte (e-post, telefon, facebook..) når jeg hadde oppdaget feil ved sendingen min. Veldig useriøse folk som jeg anbefaler å styre unna. Hører negativt om dem fra 95% av folk som har handlet der..
Shattered Skrevet September 8, 2015 Skrevet September 8, 2015 Kjøpte fangere til e39, tok va 6 måneder før det kom. Men jeg fikk de faktisk!
hanzhe Skrevet September 8, 2015 Skrevet September 8, 2015 Bestilte derfra, kom etter jeg tok kontakt og spurte om pakken var sendt et par ganger. Ikke direkte misfornøyd, men finnes andre, like billige og mer seriøse aktører som jeg vil foretrekke fra nå av.
Mysemannen Skrevet September 11, 2015 Forfatter Skrevet September 11, 2015 Det endte med at jeg kansellerte ordren etter stadig utsettelse og sjelden svar på mail. La med det samme inn en bestilling hos Partsandretards på samme del, og ikke mindre enn 2 timer senere var sendingsnr registrert hos posten!Litt kontrast med andre ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå