Gabz Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Flott E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Enig me Gabz, sleng ut flere bilder =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 Har i dag fått plokket litt med bilen, eller med "nye" skoene som kommer etterhvert. Var en fin støvhaug etter meg :) Tok også og støvsugde den raskt innimellom slagene(bokstavelig talt, de har fått seg noen kakk de der). alltid godt med ren bil[emoji4] .. på innsiden ihvertfall.. Men er det ikke det som teller då [emoji12] Greit med det nettet der [emoji6] Knipset også ett rask bilde på undersiden. Ser ikke akkurat så mye men orket ikke krype i driten i dag.. Snart blir det under kniven en liten tur [emoji32] [emoji40] Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 14, 2015 Share Skrevet September 14, 2015 Bredda stålfelger er ikke feil! Litt nysgjerrig på interiøret ditt, rimelig blandet må jeg si [emoji14] liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 blir tøft me bredda stålfelger vurdere også å kjøpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet September 15, 2015 Forfatter Share Skrevet September 15, 2015 Bredda stålfelger er ikke feil! Litt nysgjerrig på interiøret ditt, rimelig blandet må jeg si [emoji14] Interiøret er som det er [emoji1] Var lyst interiør når jeg kjøpte den og har egentlig bare byttet ut setene i noen svarte jeg hadde liggende men syns det er ganske greit egentlig. Lyst og behagelig men med litt kontraster [emoji4] Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Interiøret er som det er [emoji1] Var lyst interiør når jeg kjøpte den og har egentlig bare byttet ut setene i noen svarte jeg hadde liggende men syns det er ganske greit egentlig. Lyst og behagelig men med litt kontraster [emoji4] Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Hehe, så på utstyrslisten at din kom med samme interiør som min, men du har jo kun øverste del av dash igjen fra det interiører ser det ut til [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet September 15, 2015 Forfatter Share Skrevet September 15, 2015 Hehe, så på utstyrslisten at din kom med samme interiør som min, men du har jo kun øverste del av dash igjen fra det interiører ser det ut til [emoji14]Det er vell noen som har byttet bunndelen en gang i tiden [emoji6] har faktisk ikke sjekket utstyrslisten for å være ærlig [emoji15] Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet September 15, 2015 Forfatter Share Skrevet September 15, 2015 blir tøft me bredda stålfelger vurdere også å kjøpe det Ja satser på det blir bra. Må bare få lønn nå så det kan komme noen dekk i posten [emoji4] men..de kjøpes ikke [emoji12] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Bredda du felgane sjøl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet September 15, 2015 Forfatter Share Skrevet September 15, 2015 Bredda du felgane sjøl?Har en tjommie som driver med det [emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Ååå Hadde eit lignande sett sjøl for eit par år sidan, men dei var det bra med kast i, kan ein sei Han som bredda dei sa han var platearbeidar og at felgane var laga ordentlig, utan kast. Hugsa eine framfelgen hadde sopass mykje høgdekast at ein kunne sjå felgen gå opp og ned når ein køyrde forbi Dei var forøvrig 17x7,5 og 11. Keleis specs blir da på dessa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet September 15, 2015 Forfatter Share Skrevet September 15, 2015 Ååå Hadde eit lignande sett sjøl for eit par år sidan, men dei var det bra med kast i, kan ein sei [emoji14] Han som bredda dei sa han var platearbeidar og at felgane var laga ordentlig, utan kast. Hugsa eine framfelgen hadde sopass mykje høgdekast at ein kunne sjå felgen gå opp og ned når ein køyrde forbi [emoji14] Dei var forøvrig 17x7,5 og 11. Keleis specs blir da på dessa? Platearbeider ja..desverre ikke alltid fagbrev har så mye å si her i verden [emoji15] Felgene er sjekket etter de var sveist og var ikke kast i de, blitt sveist i skikkelig jigg[emoji12] De var ganske bulket i utgangspunktet då så det er rettet igjen så blir nok bra no, noen småbulker på kanten bare. Hvis jeg ikke husker feil no så blir det 17*9 foran og 17*10 bak. Må da space ett par mm forran mens bak går de akkurat klar [emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet September 15, 2015 Forfatter Share Skrevet September 15, 2015 Tok ett par kjappe bilder før middag i dag. Og dette måtte nesten bare taes. Var jo samme farge og så det ut som[emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet September 22, 2015 Forfatter Share Skrevet September 22, 2015 Kjekk å ha når det regner sidelengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå