hsd Skrevet April 3, 2016 Skrevet April 3, 2016 (endret) Hvilken type maling endte du opp med på blokka? holder på med samme greiene selv. når vi først er inne på lakk, veit du forøvrig hvilken farge RC hjula er lakkert i? Endret April 3, 2016 av hsd
Pyrox Skrevet April 4, 2016 Forfatter Skrevet April 4, 2016 Spiritus: Jeg brukte stort sett stålbørste på vinkelsliper! Slitsomt arbeid og blir "spindelvev" i hele verkstedet!. Henger enda litt igjen i taket hos meg Enkelte steder som var vanskelig å komme til skrapte jeg det av, blant annet ved reservehjulbrønn. Takk Aleksander hsd: Endte opp med motormaling fra Mekonomen Angående farge på felgene er jeg usikker, Werner Larsen som har restaurert de tpmek reagerte på dette 1
Pyrox Skrevet April 5, 2016 Forfatter Skrevet April 5, 2016 Noen som har forslag til clutch og svinghjul? S54 med 5 trins e36 m3 kasse. Legger ved noen bilder av hattehyllen som har fått nytt stoff Ivrig86 reagerte på dette 1
Pyrox Skrevet April 9, 2016 Forfatter Skrevet April 9, 2016 Noen som har ny rustfri venstre dør til meg til en grei penge? Min har endel rust helt nede i falsen. Den kan reddes, men hvis noen har en rustfri dør vil det klart være det enkleste
shapa Skrevet April 12, 2016 Skrevet April 12, 2016 Flott bygg følger med her. Veldig spent på åssen du har tenkt å gjøre det med bensin systemet da jeg er i samme situasjon selv
Pyrox Skrevet April 13, 2016 Forfatter Skrevet April 13, 2016 Takk Blir enten 044 utenfor tanken med catchtank i mellom fødepumpe og 044'en. Eller bygge om til walbro 255 pumpe i tank
shapa Skrevet April 14, 2016 Skrevet April 14, 2016 Har tenkt noe det samme men vet ikke åssen man skal få plass? Setter du walbro i tank så mister man vel tank målingen? Og hvor skal man få plass til catch under og to pumper under bilen ? Veivesenet er vel ikke så glad i catch i bagasjerommet ?
Pyrox Skrevet April 17, 2016 Forfatter Skrevet April 17, 2016 Jeg har laget en catchtank som henger ved siden av 044'en. Blir bare en pumpe på meg. Så vet ikke helt hva du mener med to pumper under bilen. Fødepumpen ligger jo i tanken. Men tror jeg kommer til å gå for en walbro 255 i tanken istedenfor, så kan jeg heller henge opp ett high flow filter der pumpen henger originalt. Ser ikke noe grunn til at en mister tankmåleren, må jo få tak i ett tank amatur som har pumpe originalt. Enten fra facelift eller preface med fødepumpe. Bare til å skli ned tankmåleren her Dashbordet er kommet på plass med nye tetninger og diverse. Har fått testet at samtlige lys fungerer, og det virker lovende Men sliter litt med varmeapperatet. Det får ikke strøm. Stjal strøm fra nabosikringen og da ble det liv på alle 4 hakk. Ellers går det i overhaling av tannstang og litt div Motor er klar Freakshow og Ivrig86 reagerte på dette 2
Pyrox Skrevet April 21, 2016 Forfatter Skrevet April 21, 2016 Da er bilstein dempere og startec lykter i boks Her med startec venstre og original høyre. Likte egentlig de originale ganske godt
RF91 Skrevet April 21, 2016 Skrevet April 21, 2016 Sagt da før, og eg seie da igjen: Denna bilen blir heilt vanvittig feit...
Pyrox Skrevet April 21, 2016 Forfatter Skrevet April 21, 2016 Takk mister Kjekt noen følger med. Vært lite liv her inne siste tiden. Er på jakt etter SVART gulvteppe, hvis noen har, send meg en pm
hsd Skrevet April 21, 2016 Skrevet April 21, 2016 Har du sjekka pris på nytt? ble kjøpt nytt til min av forrige eier, og det var under 4k ivertfall. Hadde ivertfall ikke stussa selv, det som er igjen av svarte tepper på markedet er somregel i særdeles dårlig forfattning.
Pyrox Skrevet April 22, 2016 Forfatter Skrevet April 22, 2016 RF91: Nei det skal jeg hive. Fullt av hull hsd: Nytt på koed var over 9000,-da uten bakerste delen. Synd det er så dyrt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå