JE Skrevet Oktober 15, 2015 Skrevet Oktober 15, 2015 Her har du den: http://www.lakksalg.no/webshop.aspx?pageid=86933&catId=24297&Product=70856#products. Blandes på flaske, så sprøyter en på med pistol beregnet for steinsprutbeskyttelse Meget allsidig, støydempende, vibrasjonsdempende og veldig slitesterkt produkt! Bare til å ta en titt her http://www.u-pol.co.uk/documents/catalogues/U-POL-RAPTOR-Presentation-EN.pdf Ser de bruker det til alt mulig, til og med på rammen på lastebiler. Jeg maskerte ikke godt nok rundt motorrommet/hjulhus, så fikk litt overspray. Vil gå litt ekstra tid og få det vekk da det sitter som bare juling, spesielt på epoxy grunningen. Hvor mye trenger man for å dekke hele undersiden av en e30 ?
Pyrox Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2015 Får oppdatere litt her! Har fått tak i komplett m3 bakstilling sett bort fra diff Hawkon88 reagerte på dette 1
Pyrox Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2015 Noen som selger e30 m3 fjærbein? Har fått tak i e36 m3 3.2 bremser med spacer for å passe e30 m3 fjærbein. Så trenger sårt noen fjærbein
Pyrox Skrevet November 9, 2015 Forfatter Skrevet November 9, 2015 Har ikke skjedd så mye i det siste! Men bilen er ihvertfall ferdig grunnet innvendig, samt bagasjen Må bare beklage at bildene står i alle mulige vinkler. Oppdaterer med telefonen
Pyrox Skrevet November 11, 2015 Forfatter Skrevet November 11, 2015 Har fått kittet bagasjen og sprøytet på strukturmasse fra gulv og ned Motorrommet er endelig ferdig grunnet og jeg er godt fornøyd med resultatet Ivrig86 reagerte på dette 1
RF91 Skrevet November 11, 2015 Skrevet November 11, 2015 Grunnen til at du ha brukt struktur i staden for lakk i bagasjerommet? E da pga slitestyrken?
Pyrox Skrevet November 11, 2015 Forfatter Skrevet November 11, 2015 Tja! Flere grunner til det egentlig Men er i all hovedsak slitestyrken som du sier. Andre fordeler jeg ser for meg er lydisolering, vibrasjonsdemping og at den ligger seg tykt og er en ekstra sikring for tetting av plateskjøtene. Fugene ble ikke akkurat vakre og det skjules ganske bra med strukturmassen
Pyrox Skrevet November 11, 2015 Forfatter Skrevet November 11, 2015 Driver å funderer på hvordan jeg skal gjøre det med motorrommet! Ser det er endel som sparkler plateskjøter istedenfor å fuge. Fuging har jeg aldri fått skikkelig til og skal heller stå og pusse i timesvis for å få ett slik resultat som på bildene under. Lurer på om det er noen vet om det er noen ulemper ved å gjøre det slik? Frykter sparkelen kan sprekke av vridninger i karosseriet! Eventuelt noen spesiell sparkel som brukes?
Maggi93 Skrevet November 11, 2015 Skrevet November 11, 2015 Jeg gjorde dette med motorrommet mitt, kjempe fornøyd!
RF91 Skrevet November 11, 2015 Skrevet November 11, 2015 Eg e kanskje litt gammaldags, for når til og med hola i rammevangane e tetta so blir da litt for smooth for min del. Men eg e all in for å fjerna brakettane og gjera motorrome meir clean Berre ikkje overdrevent mykje
Pyrox Skrevet November 12, 2015 Forfatter Skrevet November 12, 2015 Maggi93: Høres veldig bra ut Hvillen sparkel og karosserilim brukte du ? RF91: Så mye kommer jeg ikke til å gjøre ut av det Tenker bare å sparkle plateskjøtene.
Gabz Skrevet November 12, 2015 Skrevet November 12, 2015 Flott prosjekt! Stemmer for Marrakech-brun farge Tar seg jævlig bra ut på E30:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå