Pyrox Skrevet November 12, 2015 Forfatter Skrevet November 12, 2015 (endret) Gabz: Takk for det Blir Estoril blå Larsinnj: Takk Endret November 12, 2015 av Pyrox
Pyrox Skrevet November 21, 2015 Forfatter Skrevet November 21, 2015 Girkassen på bruksbilen gikk i tusen knas her forleden, har aldri opplevd lignende. Kom kjørende i rundt 90 og plutselig slår det i hele bilen, 5 sekunder etterpå låste girkassen seg. Gikk kun å trille bilen bakover. Bilen er forøvrig en Passat 3c, en bil jeg ikke vil anbefale videre Så nå blir det dessverre enda mindre tid til E30'en fremover. Legger ved bilde av bunnpluggen, var blåst hull i kassen
tordah Skrevet November 22, 2015 Skrevet November 22, 2015 Kult prosjekt! Estoril er en nydelig farge. hvilken motor går du for? Var det s50?
Pyrox Skrevet November 25, 2015 Forfatter Skrevet November 25, 2015 Torjusd: Kjekt å høre at du liker prosjektet For å holde litt liv her. Lite som skjer pga jobb og en vrang bruksbil. Har kjøpt meg e36 m3 alu radiator Ser ut til å passe bra
RF91 Skrevet November 25, 2015 Skrevet November 25, 2015 E radiatoren standard E36 M3 berre at den e i aluminium? Såg jo ut til å passa som Hans i Grete
Kristian Skrevet November 27, 2015 Skrevet November 27, 2015 Hadde du gidda å gitt med delenummeret på den festebraketten til radiatoren der? Øyvind L. reagerte på dette 1
RF91 Skrevet November 27, 2015 Skrevet November 27, 2015 (endret) Om du meina den svarte plastdelen oppå radiatoren so har eg fleire slike liggande, Kristian. Surrete so eg e so har eg gløymt kor eg la min slik, bestilt ny, rota vekk den nye, bestilt endå ein, gløymt den, kjøpt ny osv Endret November 28, 2015 av RF91 anbjørn reagerte på dette 1
aalgaard Skrevet November 27, 2015 Skrevet November 27, 2015 Meget strøkent bygg blir spennende å følge med her
mOMOe Skrevet November 28, 2015 Skrevet November 28, 2015 Flotters arbeid gleder meg til fortsettelsen. Kjør på med bilder
G-RACING Skrevet November 28, 2015 Skrevet November 28, 2015 Ser veldig bra ut Ang motorrommet ville eg beholdt det mest mulig orginalt. Å fjerne unødvendige brakettane er ok, men dei orginale profilane og hulla er viktig å ta vare på. Fekk du tak i brakettane til radiator?
Pyrox Skrevet November 28, 2015 Forfatter Skrevet November 28, 2015 Kristian: Er standard øvre feste for e30 facelift Aalgaard: Takk Momoe: Takk Skal prøve å oppdatere ofte Aleksander: Takk for det Enig med deg der! Jepp
Pyrox Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Skrevet Desember 12, 2015 Fått gjort litt smått. Under bakruten ved hengselet til bakluken var det rustet hull, der er nå ordnet opp i. Hadde tenkt å bytte hele listen under ruten, men valgte å gjøre det på en enklere måte for å spare litt tid Får ty til litt sparkel! Ellers har jeg fått sveist igjen antennehullet i bagasjen og fuget plateskjøter i motorrommet Fugingen er jeg veldig lite fornøyd med. Men det får gå sin gang. Håper det ikke blir så ille når jeg får lakk på. Skjøtene rundt dempertårnene (som er mest synlig) er sparklet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå