habj Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Hvor er " Bimmern" blitt av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Bimmeren er lagt ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 ...og det kom jo ikke heller som noen overraskelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Nei kanskje ikke, men jeg tror ikke det er utelukkende kun pga bimmers. Det er blitt mye mer bruk av Facebook grupper osv. Jeg synes også at aktiviteten her inne har gått kraftig ned etter nye eiere overtok. Uten at jeg vet den egentlige statistikken på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Det store flertallet her inne er gjester og skjulte brukere og det blir det vel ikke så mye liv av. Men er det noe Bmw Facebook grupper det er litt fart i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Altså Facebook grupper med så veldig mye "showoff aktivitet" vet jeg ikke. Men hvis man for eksempel ser på kjøp/salg delen så er det mye mer aktivitet/visninger/omsetning på Facebook grupper nå enn hva jeg har inntrykk det er på forum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 23, 2015 Share Skrevet September 23, 2015 Det store flertallet her inne er gjester og skjulte brukere og det blir det vel ikke så mye liv av. Men er det noe Bmw Facebook grupper det er litt fart i? Er jo en del av de BMW E** Norge gruppene på Facebook. De mest aktive er vel E30, E34, E36, E39 og E46. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå