Hansh Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Gratulerer med ny bil! Skolebilen jeg kjørte, en Mercedes C200K, hadde en del hjelpesystemer selv om den var fra rundt 2000, men kjørelæreren hadde fått montert knapper i midtkonsollen som kunne slå av alle systemer, inkludert ABS, slik at man kunne prøve seg skikkelig på glattkjøring. Er det ikke slik lengre? Uansett kjører vel de fleste ungdommer i dag og med biler som har ESP og annet. -Og at baklysene er tent i DRL-modus hadde jeg bare vært glad for, da jeg synes de slukkede baklysene er en uting. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 På glattkjøring fikk jeg prøve både med og uten DSC (?) og prøvde også å bremse "forsiktig" nok til at ABS ikke slo inn. Mine biler har kun ABS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Gratulerer med ny bil! Skolebilen jeg kjørte, en Mercedes C200K, hadde en del hjelpesystemer selv om den var fra rundt 2000, men kjørelæreren hadde fått montert knapper i midtkonsollen som kunne slå av alle systemer, inkludert ABS, slik at man kunne prøve seg skikkelig på glattkjøring. Er det ikke slik lengre? Uansett kjører vel de fleste ungdommer i dag og med biler som har ESP og annet. -Og at baklysene er tent i DRL-modus hadde jeg bare vært glad for, da jeg synes de slukkede baklysene er en uting. Takker! (:Mine DRL går av, bare det blir overskyet, noe som er ofte i Bergen [emoji14] Hater egentlig at folk kjører med DRL i dritt vær eller på natt fordi de vet ikke hvordan man bruker den "lys bryteren" Takk Gud for alle hjelpesystemene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Såpass lat som eg er, fikk eg ikke montert nye pærer til tåkelysene Ellers så eg en fin 1 serie på jobb idag. Tror dere det er en jente som eier den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Et spørsmål har dukket opp! Er det kun LED i blinklysene bak og resten halogen? Ytterste lykten bak, øverste stripe, drev å blinket og nå går den av til tider. Kan jo ikke være halogenpære då eller, med mindre det er korrosjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 (endret) Så er eg ikke eier av en E90 lenger… Side eg kjøpte meg en E60 525d! Herlig bil!!! Fornøyd med alt unntatt litt høyere forbruk, noe eg overlever. Det triste er at 10 min etter å ha kjørt fra forhandler skjedde dette: Så eg får se hva de sier imorgen. Forbruket på 12.3 skyldes tett partikkelfilter eller? Ellers er bilen fin i lakken, gått 96 600 og automat. Endret September 30, 2015 av Mmm.bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Grattis da Manuell, eller autolat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Takk. Automat noe eg ønsket meg leeenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Fantastisk bil du har handlet Ettermontere M-sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Takk. Automat noe eg ønsket meg leeenge. Automat eller E60 du ønsket deg lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Yesss. M- sport på denner er nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 (endret) Ikke for å reklamere, men hvis DPF må byttes da dette er gått potte tett, vil jeg anbefale å fjerne hele driten hos TRF performance... Du får mer krefter (265hk) samtidig som det er billigere Endret September 30, 2015 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Forbruket på 12.3 Husk for øvrig at den måler i km/l der framfor l/mil. 12,3 km/l tilsvarer 0,81 l/mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå