Gå til innhold

Min overgang til BMW


Mmm.bimmer
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny bil!

 

Skolebilen jeg kjørte, en Mercedes C200K, hadde en del hjelpesystemer selv om den var fra rundt 2000, men kjørelæreren hadde fått montert knapper i midtkonsollen som kunne slå av alle systemer, inkludert ABS, slik at man kunne prøve seg skikkelig på glattkjøring. Er det ikke slik lengre? Uansett kjører vel de fleste ungdommer i dag og med biler som har ESP og annet.

 

-Og at baklysene er tent i DRL-modus hadde jeg bare vært glad for, da jeg synes de slukkede baklysene er en uting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil!

Skolebilen jeg kjørte, en Mercedes C200K, hadde en del hjelpesystemer selv om den var fra rundt 2000, men kjørelæreren hadde fått montert knapper i midtkonsollen som kunne slå av alle systemer, inkludert ABS, slik at man kunne prøve seg skikkelig på glattkjøring. Er det ikke slik lengre? Uansett kjører vel de fleste ungdommer i dag og med biler som har ESP og annet.

-Og at baklysene er tent i DRL-modus hadde jeg bare vært glad for, da jeg synes de slukkede baklysene er en uting.

Takker! (:

Mine DRL går av, bare det blir overskyet, noe som er ofte i Bergen [emoji14]

Hater egentlig at folk kjører med DRL i dritt vær eller på natt fordi de vet ikke hvordan man bruker den "lys bryteren"

Takk Gud for alle hjelpesystemene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er eg ikke eier av en E90 lenger…

 

 

Side eg kjøpte meg en E60 525d! Herlig bil!!! :D Fornøyd med alt unntatt litt høyere forbruk, noe eg overlever.

 

Det triste er at 10 min etter å ha kjørt fra forhandler skjedde dette:

 

post-86136-0-52916500-1443644063_thumb.j

 

Så eg får se hva de sier imorgen. Forbruket på 12.3 skyldes tett partikkelfilter eller?  :whatever:

 

Ellers er bilen fin i lakken, gått 96 600 og automat. 

post-86136-0-20515000-1443644201_thumb.j

post-86136-0-20702600-1443644217_thumb.j

Endret av Mmm.bimmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...