modus Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Hei Går rundt å vurdere å bytte bil. Lurer da på om noen her inne har er faring med x5 f15 25d? Blir motoren alt for liten? ser den nå har 231 hk 40e er uaktuell da jeg skal ha 7-seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Har prøvekjørt, den overrasker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Har prøvekjørt, den overrasker Hva med motor støy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Jeg har testen den. Gikk heller for e70, motoren er helt ok, men synes den var for slapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 231hk var vel omtrent det e70 3.0 hadde når den kom, så holdt det der burde det holde nå også. Har ikke fått prøvd den selv, men vet at e70 3.0 2009 modell går omtrent som min f11 520. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 Fint med flere innspill her..er så jævla usikker..fikk et utrolig godt tilbud på en ny. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 4, 2015 Share Skrevet Oktober 4, 2015 Sånn ytelsesmessig så er den motoren nå like bra som den gamle R6 motoren. Så om du synes lyden er ok i den nye, så et det bare å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Sånn ytelsesmessig så er den motoren nå like bra som den gamle R6 motoren. Så om du synes lyden er ok i den nye, så et det bare å kjøpe. Hm..klarer bare ikke å bestemme meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Nei, det er ikke enkelt. Tenker bare på når jeg kjøpte brukt og var begrenset mht utvalg, selv da er det vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Nei, det er ikke enkelt. Tenker bare på når jeg kjøpte brukt og var begrenset mht utvalg, selv da er det vanskelig. Er bare så redd for å bi missfornøyd med motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Tenker du på r4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Tenker du på r4? Ja...selv om denne jeg fikk pris på hadde 231 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Lydmessig er det ingen differanse på begge r4 utgavene. Men r6 låter bedre og går og føles bedre. Sånn er det bare. TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Lydmessig er det ingen differanse på begge r4 utgavene. Men r6 låter bedre og går og føles bedre. Sånn er det bare. Ja vet det..får en "litt" brukt x5 r6 for summen av ny r4.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 Det blir jo nesten som å mene at e6x 520d 163hk (m47n2) og e6x 525d med effekreduskjon, 163hk, er like å kjøre og fremstår som likegode alternativer. Det gjør de jo ikke. Selv om man ikke bare vektlegger lyd. Med det mener jeg ikke at man alltid skal gå for r6, men å likestille to motorer på grunnlag av oppgitt effekt er jo ikke nødvendigvis helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå