Daniel. Skrevet Juni 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2016 Nå, sveigis skrev: Vet du hva,jeg skjønner deg jeg :). Hadde jeg vært på din alder ,hadde jeg og nok valgt e39 kontra e34 . Du merker forskjell på de modellene uten tvil,men jeg for min del i min alder osv hadde ikke solgt e34en til fordel 39. Da måtte det vært for noe eldre enn den jeg har. Uanett,lykke til med salg og leting etter e39 Jepp, har også litt med at E34'en snart ikke er EU godkjent lengre, og er litt som må fikses. Hadde jeg hatt garasje og bukk kunne jeg gjerne ha beholdt den, og levert inn skilt osv. og brukt tid på den. Men per nå, så har jeg ikke muligheten til det. Og jeg er begynt å bli sugen på litt mer krefter, og igjen, siden jeg ikke har garasje eller bukk osv så er motorbytte ikke en mulighet. Merker nok forskjell ja. Vil tro at både E34 og E39en har sine ting som er bedre enn på den andre. Har kun kjørt en E39, som var det stikk motsatte av det jeg skal ha, så kan vel ikke sammenligne så veldig mye på de Ser den Jeg og kunne tenkt meg noe gammelt, men så lenge jeg kun kan ha 1 bil så får det vente. Jo takk Har i grunn funnet en E39, men den får bli "hemmelig" til den er min. Salget går vel ræva siden det er en 520i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 2, 2016 Share Skrevet Juli 2, 2016 Dette er lanft unna deg, men du kan vel alltids få leid bilhenger og ator bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2016 7 timer siden, Shattered skrev: Dette er lanft unna deg, men du kan vel alltids få leid bilhenger og ator bil? Kan du ikke lese, mann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 On 23.6.2016 at 1.44, bimmerole94 skrev: syns jeg såg gamle e34'n din på yx'n på kolltveit i forrige uke, var det da den var på kontroll kansje? NAF fant ikkje ut at reversen på 540'n min var boss når eg skulle kjøpe den, så irriterte meg litt på NAF akkurat da x) Nei det var i mitt eie at dette "skjedde", og det var på NAF i Fyllingsdalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerole94 Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 1 time siden, DanielStance skrev: Nei det var i mitt eie at dette "skjedde", og det var på NAF i Fyllingsdalen. Solgte du Throwing star felgene dine til en med veldig lik bil kansje? Den såg veldig ut som din, men eg kjørte forbi den i 80 så såg kansje feil ja xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2016 Nå, bimmerole94 skrev: Solgte du Throwing star felgene dine til en med veldig lik bil kansje? Den såg veldig ut som din, men eg kjørte forbi den i 80 så såg kansje feil ja xD Nei. Felgene ble solgt med bilen bimmerole94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Kjøpt deg 740 nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 14, 2016 Forfatter Share Skrevet August 14, 2016 Ja det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 3 minutter siden, DanielStance skrev: Ja det har jeg Heftig, få opp tråd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 14, 2016 Forfatter Share Skrevet August 14, 2016 5 minutter siden, Shattered skrev: Heftig, få opp tråd!! Vet ikke om jeg gidder Blir aldri oppdatert uansett haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Kom igjen da, du ser hvor lite flink jeg er på å poste i min tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin94 Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 740 e32?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 14, 2016 Forfatter Share Skrevet August 14, 2016 740ia E38 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 14, 2016 Share Skrevet August 14, 2016 Tror jeg hadde daua om han hadde kjøpt Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 14, 2016 Forfatter Share Skrevet August 14, 2016 2 minutter siden, Shattered skrev: Tror jeg hadde daua om han hadde kjøpt Volvo 740 Da tror jeg jammen det hadde vært rett på psykiatrisk sykehus med meg altså! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå