Gabz Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2015 Ettermontering av utstyr er vel utrolig mye jobb da. Multifunksjon, cruisekontroll og kjørecomputer er jo det viktigste tenker jeg, og er vel ikke barebare med de.
E.C. Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 Går fort mye tid på det ja. 5-serie og forsåvidt 3-serie fra litt utpå 2000-tallet som eksempelvis mangler klima blir helt feil spør du meg. Iaf når jeg tenker at min E36 fra 95 har to soners klima og cruise
Gabz Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2015 Eneste nevneverdige den har er automatisk to-soners klima, el-vinduer foran og el-speil. Utenom det er det sånn ca ingenting Derfor jeg er så usikker..
E.C. Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 Spørs hvor mye du bruker sånne ting da, er nok ikke alle som føler behovet for å ha det heller. Jeg hadde definitivt savnet cruise mtp lange tuneller med kamera/snittmåling, klima, varmeseter, el-speil mtp rygging på trange steder og det at jeg kan programmere intervallen på viskerne akkurat som det passer meg, et must på Vestlandet om man ikke har regnesensor. Ellers er det egentlig så mye mer enn det.
Gabz Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2015 Er nettopp det, blir alltid irritert i etterkant over at jeg ikke har sånne ting. Cruise, av de grunnene du nettopp sa. Multifunksjon, fordi varme i rattet er deilig om vinteren. Kjørecomputer, for å følge med på forbruk osv. Etc, etc.
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 (endret) Multifunksjon er ikke ensbetydende med varme i rattet, sånn om du trodde det Har ikke hatt rattvarme i noen av mine biler med MF ratt. Endret Oktober 2, 2015 av Thundercoil
Gabz Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2015 Åja, men da er det vel bare å bytte ratt om man først har MF?
Thundercoil Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 Du mener at hvis du kjøper en bil med originalt MF ratt (uten varme) så kan du bare kjøpe et nytt MF ratt (med varme), så virker varmen? I så fall tviler jeg sterkt på det. Hehe. Må nok ha kabler, kontakter, koble opp en knapp til å aktivere/deaktivere, samt antar jeg det skal kobles på en sikring Men har ikke gjort dette selv, bare antar dettte er som med andre lignende ting.
Gabz Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2015 Ah, okei. Jaja, ikke superviktig. Men man får jo cruisekontroll med MF, så er greit å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå