Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det, mister :) Kaldt var det! Jeg hadde en tykk og stor anorakk på, men Julian var ikke like godt polstret. Det som er greit med bilfoto, er at man ofte er nærme bilen og kan gå inni og varme seg med jevne mellomrom :P 

Skrevet

Fine M5'en :love: Gleder meg til den får på nye fjærer. Tror det blir meget pent!

Ja du var litt bedre polstret enn meg.. Trodde ikke det skulle være snøstorm der oppe :lol:

Skrevet
On 2/17/2016 at 7.48, Julianv skrev:

Fine M5'en :love: Gleder meg til den får på nye fjærer. Tror det blir meget pent!

Ja du var litt bedre polstret enn meg.. Trodde ikke det skulle være snøstorm der oppe :lol:

Blir bra med fjærer, ja! :) Vi får nok litt mer behagelige treff og shoots nærmere sommeren :P

13 minutter siden, andreaskarm skrev:

Satser på å få myse på bilen din på Lagunen treffet :-) ?

Gjør regne med det, ja! :) var vel 5. mai i år. Bare håper jeg rekker å skaffe sommerhjul og dekk, ny lakk på shadowline og solfim. Haha. 

Skrevet

For å være ærlig, så var ikke planen å stille ut i fjor heller. Jeg ville bare ha en parkering så nærme som mulig, men gikk der kun for å titte på annet. Blir nok samme i år :P 

• 2 weeks later...
Skrevet

:)  Ikke de vanskeligste å kjenne igjen, men teaser nå litt for det om :P

Untitled.thumb.jpg.78d70f66d309bab960be8

De kommer vel ila mars/april, slenge på noen dekk og så dra på vårmønstringen. Etter det får de ny lakk (og sliping, polering etc), da den ene har noen skrammer i senter. 

Skrevet

Stemmer bra det! Haha. Skikkelig mystikk dette her :P

Mens jeg har deg her! Det var ABS modulen som var gåen, så er kvitt 3 feilkoder nå. :) Så den lille sorte boksen trengte jeg ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...