Gå til innhold

Gabz' nye E39 touring - Solgt.


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Har funnet sub til handlevognen din! :)

post-49688-0-84745400-1446069933_thumb.j

Evt. hvis du går for vanlig kasse, kan du få min kasse og element for 1000kr+frakt.

Kasse er bygd av gutta hos Dynabel. Trukket i sort filt med sølv metallic port.

Elementet er 12", dual 4ohm coiler, 1000W max/500W RMS Handling. Ligger på rundt 1400kr i utlandet nå+mva og frakt. Hadde dette i 330en i ca 3000km. Var veldig fornøyd, men vil ha større anlegg i nye bilen :P

post-49688-0-48812100-1446072001_thumb.j

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så lei jeg er dette her. Kjørte en tur i lunsjen på skolen nå. Synes det luktet ganske kraftig bensin. Tenkte at det lå noe rester i motorrommet etter forrige lekk. Men etter å ha stått et minutt eller to på tomgang, fant jeg dette under:

uZBMmeN.jpg

Regner med at det er pga klipsene som jeg ikke fikk på plass mellom dyse og fuelrail. Sporene var for langt unna hverandre og fikk den ikke inn. Dermed dreit jeg i det da det virket som at det satt skikkelig, men det gjorde det tydeligvis ikke..

Driver med en ringerunde til verksteder og hører hva de tar for jobben, da jeg egentlig er dritt lei. En skal ha 600 bare for å sjekke og gi pris, og han har tid på mandag. En annen regnet med ca 1100 for jobben men har ikke tid før om 1,5 uke. Tror ikke jeg bør kjøre med det så lenge. Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det selv heller.. Faen altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Hvordan spiller den? Dypt, punch?

 

Den henger godt med i taktene og spiller presist. Er ikke sløv og bråkete. Mye punch for pengene. Kommer så klart an på innstillinger og forsterkeren din også :P 

Selv har jeg kjørt den på 80hz, men kan også sette høyere crossover om du vil ha litt vokal også. Det pleier jeg å gjøre når jeg mekker. Åpner sidedørene litt og åpner bakluken, roter litt med crossover og så har man anlegg på verkstedet også :) Trengte ikke noen tiltak for å spille gjennom baksete/hattehylle i 330en, så det er nok en god del mer trøkk i touring, som er åpen inni :) Tipper du kjører langt fra max punch, hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Hvis du får holdt av til meg fram til lønning så får vi nok ordnet en deal :)

Drar for øvrig ned til Djwik i Tønsberg etterpå, så får vi sett på bilen.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...