sondre Skrevet Oktober 6, 2015 Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Skrudde på tenningen på Bimmern, da hørte jeg en slags slurkelyd typ; blurp kort pause blurp kort pause og så videre... Hørte at det var bevegelse i veske en slags rennende lyd, da sannsynligvis diesel siden lyden kommer fra dieseltank området. Er det noen som har vært borti noe lignende eller har en idé om hva det kan være, og skal det være sånn? Endret Oktober 6, 2015 av sondre
sondre Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2015 Min første tanke er jo problemer med dieselpumpa inne i tanken, men aner ikke hva symptomene den gir når den begynner å bli dårlig.
TRF Skrevet Oktober 7, 2015 Skrevet Oktober 7, 2015 Har du noen problemer med bilen, eller hørte du en lyd? Med tenning på sirkuleres diesel på biler med CR (altså din bil). Du kan si den "luftes" hver gang du skrur på tenning. sondre reagerte på dette 1
sondre Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) Nei, har egentlig ikke problemer, bortsett fra at den ikke ville starte etter å ha stått stille en ukes tid på Gardermoen i begynneslsen av august. Falck fikk start på den etter å ha koblet til en start boosteren det er første gang jeg hørte den lyden og det du skriver virker jo som en god forklaring. Det er jo også sjelden jeg skrur på tenningen og går ut av bilen som jeg nå gjorde og da hørte lyden Kjenner jeg er litt roligere og mindre bekymret nå, takk! Endret Oktober 7, 2015 av sondre
Alpejohn Skrevet Oktober 8, 2015 Skrevet Oktober 8, 2015 Helt vanlig det, min også lager sånne lyder.. Men det slutter når dieselpumpa stopper. sondre reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå