Gabz Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2015 Blir muligens tilsendt plantegning for kasse til å bytte ut reservehjul med. Skal visst spille veldig bra også. Og da er den skjult under gulvplaten i bagasjerommet. Fant også den under her på nett som virket veldig grei (de fleste bygger jo her). Elementet han brukte skulle spille bra mellom 10-20L og kassen her ble 15. Skal hvertfall ikke bygge i stål om jeg gjør det, men fremgangen er grei å se. Og spiller det for lite kan man alltids lage en på andre siden også. Om ingen av disse blir den endelige plan, så går det også å bygge en kasse mot seteryggen. Men vil helst beholde muligheten til å legge ned setene, og ikke miste så mye bagasjeplass. Så regner med at det blir å bygge i reservehjulsbrønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Jeg har bygd meg en liten kasse med en 10" i, spiller ikke fletta av noen, men spiller ikke så værst. Jeg ville også ha en del plass, og denne kassa er liten, og samtidig lett og ta ut eller flytte rundt på.Forsterkeren ligger under fremste del av gulvet. Rockford fosgate begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Bilder av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Kan ta et bilde av kassa, den er ikke noe pent syn da fremdrifta stoppa etter kassa var bygd og elementet komt i..Så har ikke trekt den eller noe sånt.. Mener og ha bilde av forsterkeren en eller annen plass også. Kan se når jeg kommer hjem!Eneste jeg ikke tenkte på når jeg laga kassa var at den burde være så langt inn mot ryggen at jeg lett kan få opp gulvet.Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt, så enda med at den stikker ca 1 cm ut på plata man løfter.Går greit og løfte den, men blir trangt når den opnes litt for mye oppp. Irriterende, men gidder ikke lage ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Ah, okei. Gjør ingenting med hvordan den ser ut, tenkte bare å se utførelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Prøvde den subkassen som selges på transmedia. Men denne fikk jeg trøkt på plass i høyre hjulbrønn....For stor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2015 Vurderte egentlig å bygge i reservehjulsbrønn: http://bimmers.no/topic/802779-basskasse-til-reservehjulsbr%C3%B8nn-e39-touring/ Men tenker nå å kanskje bare bygge inntil seteryggene og gjøre det enkelt. Så får jeg heller skaffe en fetere løsning senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Ser den, men jeg likte løsningen med subben i hjulhuset...men fikk ikke trøkt den inn det. Synd, for er jævlig lei Nokia plasticfantastic lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2015 Haha, ja. Hadde vært best det. Men blir nok mye knoting. Har jo kompressor til luftfjæringen der også. Tenker å bygge om til coilovers etterhvert, så da får jeg heller gjøre det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Billigere med sub enn coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2015 Tenkte heller at jeg da kan fjerne kompressoren Har en sub liggende, så vil bare skaffe en monoblokk og bygge noe enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 pioneer og helix produserer subber til å montere i hjul brønnen bakselges hos bilradiospesialistenhar vudert dette til tdsen bare ikke blitt noe av enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2015 Fant bare til E46, jeg. Må dessuten ha en som passer rundt kompressoren hvis jeg skal ned den ruten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 her har du en fin en http://www.ebay.com/itm/Kofferraum-Komplettausbau-BMW-E39-Touring-inkl-Subwoofer-Endstufe-Kablsatz-/131442619612?hash=item1e9a9734dc:g:WlAAAOSw8d9U0QIx selv vurderer jeg denne til min e39! ser jo helt genial ut http://www.ebay.com/itm/BMW-5-Series-E39-Touring-Custom-Fit-MDF-10-Sub-Box-Subwoofer-Enclosure-Bass-/371321948586?hash=item56748349aa:m:mRAw__q9GZClaemIoWPFFnQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 (endret) Den første var jo svindyr! Og har 12" liggende, har lyst til å bruke den Den andre kan være fin, bare redd den er litt liten? Endret Oktober 28, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå