Gå til innhold

Clean subwoofer-løsning til E39 touring

Share

Anbefalte innlegg

Blir muligens tilsendt plantegning for kasse til å bytte ut reservehjul med. Skal visst spille veldig bra også. Og da er den skjult under gulvplaten i bagasjerommet. 

Fant også den under her på nett som virket veldig grei (de fleste bygger jo her). Elementet han brukte skulle spille bra mellom 10-20L og kassen her ble 15. Skal hvertfall ikke bygge i stål om jeg gjør det, men fremgangen er grei å se. Og spiller det for lite kan man alltids lage en på andre siden også.

01.JPG

13.JPG

16.JPG

03.JPG

04.JPG

05.JPG

06.JPG

07.JPG

Om ingen av disse blir den endelige plan, så går det også å bygge en kasse mot seteryggen. Men vil helst beholde muligheten til å legge ned setene, og ikke miste så mye bagasjeplass. Så regner med at det blir å bygge i reservehjulsbrønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bygd meg en liten kasse med en 10" i, spiller ikke fletta av noen, men spiller ikke så værst. Jeg ville også ha

en del plass, og denne kassa er liten, og samtidig lett og ta ut eller flytte rundt på.

Forsterkeren ligger under fremste del av gulvet. Rockford fosgate begge deler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ta et bilde av kassa, den er ikke noe pent syn da fremdrifta stoppa etter kassa var bygd og elementet komt i..
Så har ikke trekt den eller noe sånt.. :P

Mener og ha bilde av forsterkeren en eller annen plass også. Kan se når jeg kommer hjem!

Eneste jeg ikke tenkte på når jeg laga kassa var at den burde være så langt inn mot ryggen at jeg lett kan få opp gulvet.
Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt, så enda med at den stikker ca 1 cm ut på plata man løfter.
Går greit og løfte den, men blir trangt når den opnes litt for mye oppp. Irriterende, men gidder ikke lage ny. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...