Chris11slett Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 (endret) Hallayse! Henta meg en til e34 idag, bytta mot en e36 eg hadde, E34 520ia er så å si rustfri, gådd 270km. er endel utstyr, intriøret er av det sjeldene slaget vil eg si.. har aldri sett sånt før.. da tenker eg på fargen..var også en fancy knapp på førersetet, til korsryggen første eg ska bytte til er chrome nyrer og oransje blinker framme og på skjerm..ellers er det litt små pjæsk, men det e bare kos bestiller deler på mandag, så bytte di, også ta den på eu Det som må byttes er : hardykobling, bensinslange under innsug, viskose og mellomaskling oppheng Så er det eu som står for tur, den har stått avskiltet siden 01.08.2013.. men hatt prøveskilt for 2mnd siden. virka bra på hjemover turen,blir spennende å se.. planer etter eu, senkefjærer framme, rødrefleksplate bak og tone ruten 35% .. blir cruise bil legger ved ett bilde eg fikk av forrige eier, tar nye bilder imorgen.. Utstyrsliste Order options No. Description 242 DRIVER AIR BAG+SERIES STRG WHL RIM(PUR) 270 WIDER TYRES 314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC 428 WARNING TRIANGLE 464 SKIBAG 472 CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 FOGLIGHTS 530 AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY 571 BOOSTED POWER SUPPLY 654 BMW BAVARIA C III 801 GERMANY VERSION Endret Februar 21, 2018 av Chris11slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 Ser og høres ut som en flott bil! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2015 flotte greier den er veldig fin i lakken, ett par riper er det jo.. står ganske fine rondell d58 me riktig dimensjoner me nye bakdekk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 D58 sitter som skudd på E34! Litt småplukk er det alltid på 23 år gamle biler Gleder meg til flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2015 legger ut flere bilder nå kun bilde me begge biler på er tatt idag.. flere kommer imårra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2015 (endret) tempmåler stiger på tomgang, har lufta, holdt en stund.. så ble det på samme viset igjen.. bestille viskose og termostat imårra, å vis ikke det hjelpe så må vannpumpe byttes.. fiksa bensinlekkasje idag, og seff vaska trur fargen på intriør hele ultra marine noen som vet? Endret Oktober 18, 2015 av chriise34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Hvis temp stiger på tomgang, men holder driftstemp under kjøring kan det være viskosekoblingen. Har samme problem på ene bilen selv. Flott bil forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2015 ja, ska bestille viskose,hardy,termostat,oransje blinkers imorgen takk takk er så enig, fin farge, og sjeldent blått intriør.. den er 95 % rustfri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 5% rust på en E34 sedan er jo rundt 70kg med rust Haha, neida, høres bra ut det! Mens du monterer oransje blinkers foran, monter lykter med hvite bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2015 da er den 98 % da hehe, nei.. har du ikke skjønt det enda..? ska være oransje rundt om.. vis eg sku hatt hvite bak, måtte eg hatt hvite.. skjønne? eg e veldig fan av oransje og orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Det må være oransje foran og hvit bak, spør du meg Men oransje bak funker også, går fint til fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Først av alt gratulerer med fin bil. Denne så jo bra ut denne. Ser du tuller med temperatur. Hvis du bytter viskosen,er den nok iorden tenker jeg. Ellers ,liker jeg planene på bilen. Er så morro å se sånne biler som faktisk har fint stoff/velour interiør. Lunt og behagelig er det innvendig og . Bensinlekkasje ja,det er vel en vanlig ting på e34 tror jeg. Har byttet det meste på min,men har et "fuktig" rør før bensinfilteret som må byttes og. Som sagt likte e34en din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 (endret) Tusen takk Sveigis! Ja, det ser veldig bra ut.. har ikke funnet noe rusthull enda ja, temp tuller litt.. har sendt en liten bestilling til koed.. hardy, mellomasklingoppheng, viskose, oransje blinkers.. fant ikke chrome nyrer.. a, må si eg ble overraska når eg såg intriør.. at det e blått syns eg e kjempe kult bensinlekkasje fixa eg på 1 min, va bare å stramme ei slangeklemme ja, bensinlekkasje på m50 generelt. Blir holdt ganske orginal denne, kun me senk,de lykte, tuning av ruter 35% rundt om og fete felger! Sku ønske eg kunne gi min like mye stell som din får respekt! eg har autoglym polering her.. kan eg polere no eller er det for kaldt i lufta? Endret Oktober 19, 2015 av chriise34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Du gir denne masse luuuv allerede,mer trenger ikke en e34 . Det beste,er hvis du kan stå inne med litt varme hvis du skal polere. Er der for kjølig,blir det vanskelig å tørke av. Men hvis du virkelig vil få glansen opp,kjør en runde med lakkrens på maskin.Da skal du se hvor mye drit du får vekk fra lakken. Det etterfulgt med voks,da skinner den som en sol:) Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå