Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med tuning erfaring fra disse?

Ess ligger litt langt unna , hadde vært greit med ett tuning selskap i nærheten om noe skulle skjedd å man måtte tilbakestille ECU raskt .

Skrevet

Ved behov for å tilbakestille en ecu kan du få dette gjort hos en hvilken som helst BMW forhandler ved å ta en oppdatering.

Skrevet

anbefaler www.mybluefin.co.uk

der får man en håndholdt programmer slik at man kan legge over org programvare om du måtte trenge dette.

har selv programert en bil med slikt, dog ikke en bmw, men en kompis gjorde dette på sin bmw. meget fornøyd. rask levering, kom på døren etter 3 dager.

Skrevet (endret)

Jeg har en slik som jeg kjøpte av TRF.  Alientech Powergate. Tror jeg har 4 forskjellige filer på min, den originale i tillegg til 3 forskjellige tuningfiler med forskjellig effekt, ladetrykk. railtrykk dieselmengde etc.   Bytter software på 2-3 minutt.

Steg 4 mapping test 1

Endret av Hpi
Skrevet

Ingen av disse program boksene funker på 2012 e91 modell .. tuning sperret. Så må opp med ECU . Tenkte på å ha i nærheten for å kunne tilbake stille før en eventuell garanti sak om noe skulle oppstå

Skrevet

Du er ikke "sikker" uansett. Det finnes systemer (men meg bekjent har ikke BMW tatt de i bruk) for å se at den har vært programmert, selv om den ikke er det når du leverer den.

Vet ikke hvor du holder til, men vi har en kar som selger vår produkter i Siljan, utenfor porsgrunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...