Patrickors Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Hei. Er det noen som ve hvor jeg kan få tak i TIS? Må inkludere e61 LCI. Den onlineversjonen er elendig så den hjelper ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 https://drive.google.com/file/d/0B-5KtFtiv6tFdHhXWXhPamVTTWc/view?usp=docslist_api Last ned rheingold. Erstatter tis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Har rheingold WDS innebygget også?Mener jeg har sett tegninger av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 3, 2015 Share Skrevet November 3, 2015 Njo, nja, litt. Ikke alt. Men jeg synes det er tungvint å finne det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 (endret) Har rheingold WDS innebygget også? Mener jeg har sett tegninger av det.. Har lastet ned Rheingold og trålt litt gjennom det. Har funnet ut at om du leter etter Type: SSP så er det utelukkende WDS, du må bruke filter og kun velge at du får opp SSP så må du søke med tekst, tror ikke det finnes noen wildcard dessverre. Litt kødd med zooming men jeg tror du bør finne det meste men det er litt knotete å finne frem synes jeg som Otis sier. Fra ISTA: SBT Enclosure WDS-DVD: Search in SSPs WDS-DVD: Instructions for searching in SSPs A detailed description of individual buttons can be found in the system overview on the circuit diagram DVD. In this Enclosure, the following additional instructions are provided: -Navigating with hotspots on the SSPs-Text searches in SSPs Navigating with hotspots on the SSPs The SSPs contain green hotspots. Clicking one of these hotspots opens the navigation tree at the point containing the following additional items of information: -Connector view details-Pin assignments-Installation location Back to the SSP with the button ”<<” on the symbol bar, centre, top. Note: For technical reasons associated with the system, the screen masks displayed here are not translated. For better understanding this description is supplemented with corresponding display views. For technical reasons associated with the system, these screen masks can not be translated into the respective language. The texts in the screen masks are explained in the accompanying test (and are therefore translated). Text searches in SSPs The search for components is also possible within a displayed SSP. Move the mouse pointer over the circuit graphic. Press the right mouse button. The context menu opens. Click on 'Search'. The 'Search' dialogue box opens. Text search - as usual: Key in the term being searched for, e.g. the designation of a component. Click the ”Continue the search” button. If found, the term being searched for is highlighted on the SSP. Endret November 5, 2015 av KRapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Ok, da bruker jeg heller wds på VMware. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 For 320d 2009 sin del finner jeg 85 av 485 mulige i Rheingold ver 3.47 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Joda, KRapp sier det veldig klart, det er ikke 100% og WDS er bedre. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå