Daniel. Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Tror denne hadde kledd hvite blink forran og bak faktisk. Litt pga svart/sølv kombinasjonen på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Vil at lampene skal Være tona lurer litt på shadowline look også, men klarer ikke helt å bestemme meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 19, 2015 Forfatter Share Skrevet November 19, 2015 Så lenge jeg ikke får det jeg vil ha for den så blir den I mitt eie Shattered og jeg elsker jo bilen ^^ Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 20, 2015 Forfatter Share Skrevet November 20, 2015 Idag ville den ikke starte cab startet med en gang. 190 startet med en gang, granada startet og toyota startet. Men 520n? Nei! sære jævel! Den bilen er ett skikkelig kvinnfolk:p kanskje derfor jeg liker den så godt :'D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 20, 2015 Share Skrevet November 20, 2015 Tror de er litt stå de bilene På Torsdag ville ikke min starte før på 3. forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 20, 2015 Forfatter Share Skrevet November 20, 2015 jaa den får bare stå til den blir i humør igjen xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Endelig fått den inn i garasjen for litt stell:) fikk mao dytta ut datsun til kjærringa hehehe Tanken nå å bytte forstilling da jeg har en klunkelyd. bytter dermed alt av stag, så blir det i orden. vurderer samtidig å bytte girkasse da jeg har en manuell liggende. mangler klutsj, trykkplate og svinghjul og starter til dette tror jeg. med mindre jeg kan bruke starteren jeg har. noen som har noe liggende til en ok penge? Smoked blinklys eller hvit blink bak? har kjøpt smoked, også har jeg hvite liggende. men usikker på hvem jeg vil ha på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Som nevnt tidligere så tror jeg at hvite blinkers kan se bra ut på din E39_Cato reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Bare å få solgt unna alt det andre og konse hundre prosent på denne, Cato. E39_Cato reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Bare å få solgt unna alt det andre og konse hundre prosent på denne, Cato. jammen jeg er jo alt for glad i bil! Tea skal få lov å ha datsun sin og jeg må jo ha en veteran jeg også. så Granadan må nesten bli den og .. så har vi Toyotan da, det er jo familie bilen Men e36n, den skal bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Hvilken Datsun er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Hvilken Datsun er det? 72 1200, 2 dørs bredda med takluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Ah en sånn liten sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 25, 2015 Share Skrevet November 25, 2015 Skjønner deg godt jeg Cato. Gamle biler er gøy . Er ikke bare bare å kvitte seg med det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Skjønner deg godt jeg Cato. Gamle biler er gøy . Er ikke bare bare å kvitte seg med det . nei, åsså har det det med å plutselig bli mange her bare 7 biler i gården nå. var 8 noen dager. få hogd e34 delebilen og datsun delebilen i løpet av noen få dager vanskelig å gi fullt fokus på en bil når man har så mange planer med flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå