Shattered Skrevet Januar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2016 Jeg har spandert dette verktøyet på Djwik i dag, så kanskje vi får bytta toppdekselpakning snart : http://www.ebay.com/itm/252012355486?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 4 minutter siden, Shattered skrev: Jeg har spandert dette verktøyet på Djwik i dag, så kanskje vi får bytta toppdekselpakning snart : http://www.ebay.com/itm/252012355486?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT du får si ifra om dette kittet fungerer bra da! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2016 Suuure maaann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Hadde dysene oppe på kompis sin 520d(e39) altså samme motor, får å bytte dysepakninger. Løsnet bare dyserørene + skruene og dro den litt på starteren så spratt dysene ut. Hadde bare ei kraftig papp plate oppå til å ta dem i mot. Er vell kanskje ikke helt sånn de gjør det på merkeverksted, men de kom nå ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2016 Hmm, får plutselig ikke til sitering Jepp, hver sin måte, bare å huske at man skal ha det sammen igjen. Jeg er like ubesluttsom som Gabz, når det gjelder denne bilen - vil jo ha billig bruksbil, men på andre sida synes jeg denne er liten osv. Men jeg luret veldig på å drite i seksersavnet, kjøpe steg 2 av TRF og heller bare beholde denne til jeg blir grå i skjegget Det er jo en veldig digg bil å kjøre sånn egentlig, minus alle feilene og luktene inni bruker lite, forsikringsdump snart... Hmmm.... Flytter jeg over sommeren, blir den nesten ikke brukt i hverdagen, billigere å kjøre så jeg jeg vet ikke helt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2016 Fikk mail på at verktøy var kommet til Norge i dag, måtte fortolles. Ikke fått noen flere mailer, så vi får se da om det kommer snart. Har ordna meg nye speil, de ble sendt i dag. Dumt å bruke penger på å sende 1 time unna, men sånn ble det nå, når man ikke har tid til noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2016 Verktøyet har kommet, samme med speilene. Hentes i dag, så blir det nok montering en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 6, 2016 Share Skrevet Februar 6, 2016 når blir det skruing? ble det i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 Hadde et hendig uhell i går. Det sa "skvææææk" som i å kjøre på ei katt, da jeg kjørte hjemmefra. Og da jeg kjørte ut av gårdsplassen synes jeg å merke at bilen skrapte nedi bakken men det føltes som å kjøre en trampoline Jeg hadde en avtale med en kompis, kjørte ned til han, gikk ut av bilen og så på framhjulet. Pent ja! Fikk den på henger, kjørt til Tønsberg og brukte sånn omtrent hele kvelden på å få tak i demper. Kjørte omsider til Sandefjord litt utpå kvelden og henta en der. Så i dag blir det skruing Fordi jeg bor i helvete i gokk, kjørte jeg gamlebilen hjem og la meg spiste italiensk pizza i går, magen har aldri hatt det så jævlig etterpå... Men ja, skal se på den cdspilleren også samtidig, hvis jeg husker å ta den med, ligger ved siden av meg her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 Er ikke vant til nye opplasteren enda så her er det andre jeg tok Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 Toppdekselpakning enda ikke bytta.. bilder osv kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 CD-spiller som står i stil med alt annet lys inni bilen 1 stykk søppelhaug Dyse nr 2 ville ikke av, ga opp til slutt. Faens møkk, skal aldri ha bil med firerdiesel igjen Bilen går dårlig, går ikke rent, trolig pga falskluft og jeg er møkklei hele bilen Begynner å få lyst til å selge denne ASAP og få meg E39 igjen, med sekser og diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Skummelt å lese når vi har samme mekaniker og jeg snart skal ha samme motor Menmen, ordner seg sikkert! Selv om det ikke akkurat er feil med sekser og diesel i E39, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 (endret) 8 minutter siden, Gabz skrev: Skummelt å lese når vi har samme mekaniker og jeg snart skal ha samme motor Menmen, ordner seg sikkert! Selv om det ikke akkurat er feil med sekser og diesel i E39, da.. Fatter ikke at du ønsker deg den jævla fittemotoren Neida, sikkert bare meg som overreagerer! Måtte kjøre med bilen pip åpen for å ikke drepe meg sjæl i eksoslukt på vei hjem... Hadde sikkert vært greit det og, hadde jeg sluppet å ønske meg E39 igjen HBO 20 lapepr for dette vraket... Kødder ikke engang, løp og kjøp! Endret Februar 7, 2016 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Diesel er bare stress! Bensin som er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå