Gå til innhold

Shattered's andre E46 - "Lynet"

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

Hente pakke fra Koed i morra, samt har ordna meg sideblinkers, og speil som blir sendt til helga/uka. Regner med å montere ny cd-spiller også da den jeg har er ikke heeelt velfungerende. 

Så blir det service torsdag eller fredag. Bilder kommer, skulle tatt noen flere av bilen egentlig.

Fra annonsen

19_1566502281_xl.jpg
19_1249432708_xl.jpg19_1065027527_xl.jpg

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørecomputeren sier 1,24 på min :P Vet ikke om det stemmer og har ikke tenkt å finne ut av det. Haha. 

Eier man M5 har man råd til å kjøre M5 ;)

Kjørecomputeren funker ikke her, vet ikke hvorfor. Viser kun grader ute og km-stand, samt at service skulle vært gjort for -28000 km siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Da må du få deg BMWscanner og resette lampene! Veldig greit, nå som du skal ta service. Så kan du velge egne intervaller, slik at lampene faktisk har en betydning (for oss som tar service litt oftere enn BMW sier) :P

M5 er sex på hjul. Verdt det de koster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Da må du få deg BMWscanner og resette lampene! Veldig greit, nå som du skal ta service. Så kan du velge egne intervaller, slik at lampene faktisk har en betydning (for oss som tar service litt oftere enn BMW sier) :P

M5 er sex på hjul. Verdt det de koster :)

Skal ta det hos kompisen min nå når vi tar service på'n. Er greit å få de vekk, haha. Blir vel service hver 15000 eller noe nå. Sist (i følge boka) var på 180-etellerannet-000, litt i overkant lenge siden. Men tror ikke de hadde kjørt så lenge uten, de som hadde bilen før meg :P

Har veldig lyst til å eie en m5 sjæl en gang i framtida, men vi får se ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke fra Koed i hus, blir nok bildeupdate på søndag :) storfornøyd med bilen, forbruket er lavere enn dat som sagt, og i går fikk jeg testa den i breisladd midt på veien. Var ikke glatt, men plutselig slang bilen med rompa (jeg satt i telefonen, men samtalen var brutt pga dekning på stedet der, så jeg hadde begge henda klare). Tok et par bremsetester etterpå, ikke glatt noe sted. Mistenker grus i veien. Kjørte heldigvis ikke av!

Tenker å se på cdspilleren i morra, før det blir tur til Oslo (tog, orker ikke kjøre der) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...