Shattered Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 (endret) Hente pakke fra Koed i morra, samt har ordna meg sideblinkers, og speil som blir sendt til helga/uka. Regner med å montere ny cd-spiller også da den jeg har er ikke heeelt velfungerende. Så blir det service torsdag eller fredag. Bilder kommer, skulle tatt noen flere av bilen egentlig. Fra annonsen Endret November 11, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 :headbang: Satser på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Også må du få deg helskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 {|= Har tenkt tanken, men det haster ikke. Synes faktisk delskinn ikke er så ille som jeg hadde trodd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 Regna litt grovt på det, forbruket er ca 0,55 på mila. Vilt! DAT hadde ca 0,72. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 (endret) Har 150hk og 1,2 på mila jeg Endret November 11, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 Har 150hk og 1,2 på mila jeg :wave: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Kjørecomputeren sier 1,24 på min Vet ikke om det stemmer og har ikke tenkt å finne ut av det. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 12, 2015 Forfatter Share Skrevet November 12, 2015 Kjørecomputeren sier 1,24 på min Vet ikke om det stemmer og har ikke tenkt å finne ut av det. Haha. Eier man M5 har man råd til å kjøre M5 Kjørecomputeren funker ikke her, vet ikke hvorfor. Viser kun grader ute og km-stand, samt at service skulle vært gjort for -28000 km siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Hehe. Da må du få deg BMWscanner og resette lampene! Veldig greit, nå som du skal ta service. Så kan du velge egne intervaller, slik at lampene faktisk har en betydning (for oss som tar service litt oftere enn BMW sier) M5 er sex på hjul. Verdt det de koster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 12, 2015 Forfatter Share Skrevet November 12, 2015 Hehe. Da må du få deg BMWscanner og resette lampene! Veldig greit, nå som du skal ta service. Så kan du velge egne intervaller, slik at lampene faktisk har en betydning (for oss som tar service litt oftere enn BMW sier) M5 er sex på hjul. Verdt det de koster Skal ta det hos kompisen min nå når vi tar service på'n. Er greit å få de vekk, haha. Blir vel service hver 15000 eller noe nå. Sist (i følge boka) var på 180-etellerannet-000, litt i overkant lenge siden. Men tror ikke de hadde kjørt så lenge uten, de som hadde bilen før meg Har veldig lyst til å eie en m5 sjæl en gang i framtida, men vi får se haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Pakke fra Koed i hus, blir nok bildeupdate på søndag storfornøyd med bilen, forbruket er lavere enn dat som sagt, og i går fikk jeg testa den i breisladd midt på veien. Var ikke glatt, men plutselig slang bilen med rompa (jeg satt i telefonen, men samtalen var brutt pga dekning på stedet der, så jeg hadde begge henda klare). Tok et par bremsetester etterpå, ikke glatt noe sted. Mistenker grus i veien. Kjørte heldigvis ikke av! Tenker å se på cdspilleren i morra, før det blir tur til Oslo (tog, orker ikke kjøre der) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Her var det vått, ja. For å bytte ToppDEKSELpakning, trenger vi et verktøy som ikke er tilgjengelig her og nå. Dvs, dysene må ut, og det er ikke bare-bare å dytte de ut. Så oppdatering kommer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Fikk ikke av toppdekselpakning, samt oljefilterhus må kjøpes nytt... -.- Jaja, får kjøre e39 en dag eller to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå