Gå til innhold

Shattered's andre E46 - "Lynet"

Shattered
 Share

Anbefalte innlegg

Oransje blinkers hører til i søppelbøtta, dessverre, Jan Roger :P

Ikke skal det senkes, kjøre med svære felger som stikker utafor dekka, eller i det store hele skal jeg ikke gjøre noe med utseendet på denne. Nye speil, visker bak og kromme nyrer kommer med tida :P Men må nok investere i dørlås til førerdøra, da denne nekter å gjøre jobben sin i mer enn 0 grader. Sto med hårføner i lange tider i går, fikk den til slutt igjen, må nok krabbe over passasjersetet for å komme inn, de neste dagene :P

Den skumbørsten er fin den, jeg liker så store ting opp i baken, så er bare å komme :P :p

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oransje blinkers hører til i søppelbøtta, dessverre, Jan Roger :P

Ikke skal det senkes, kjøre med svære felger som stikker utafor dekka, eller i det store hele skal jeg ikke gjøre noe med utseendet på denne. Nye speil, visker bak og kromme nyrer kommer med tida :P Men må nok investere i dørlås til førerdøra, da denne nekter å gjøre jobben sin i mer enn 0 grader. Sto med hårføner i lange tider i går, fikk den til slutt igjen, må nok krabbe over passasjersetet for å komme inn, de neste dagene :P

Den skumbørsten er fin den, jeg liker så store ting opp i baken, så er bare å komme :P :P

neida oransje blinkerer er pent ;)

får komme oppover ei natt og montere msport fjerene når du sover xD

prøvd å faktisk bare la bilen stå og gå sånn at den blir gjennomvarm? sleit med det samme i fjord i kirkenes. men der var det jo fort 30 minus xD

haha du gjør det ja? :P jaja du om det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å montere det, så lenge jeg slipper å betale ei krone, og bilen blir høyere :D

Har ikke orka å knote mer med det etter sist, men da prøvde jeg alt og ingenting funka :P så nå ble det hårføner :P

Helt ærlig frister det lite med noe som helst opp der bak, ræva mi er enveiskjørt! :huh:

De nyrene jeg har er sikkert kromme, lakkert til svart, de er i hvert fall lakka :P

Første jeg gjorde var å bytte blinkers rundt hele bilen, de oransje er helt grusomme! :no:

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...