Daniel. Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Tid for tvangssenking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 (endret) Oransje blinkers hører til i søppelbøtta, dessverre, Jan Roger Ikke skal det senkes, kjøre med svære felger som stikker utafor dekka, eller i det store hele skal jeg ikke gjøre noe med utseendet på denne. Nye speil, visker bak og kromme nyrer kommer med tida Men må nok investere i dørlås til førerdøra, da denne nekter å gjøre jobben sin i mer enn 0 grader. Sto med hårføner i lange tider i går, fikk den til slutt igjen, må nok krabbe over passasjersetet for å komme inn, de neste dagene Den skumbørsten er fin den, jeg liker så store ting opp i baken, så er bare å komme :p Endret Desember 27, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Oransje blinkers hører til i søppelbøtta, dessverre, Jan Roger Ikke skal det senkes, kjøre med svære felger som stikker utafor dekka, eller i det store hele skal jeg ikke gjøre noe med utseendet på denne. Nye speil, visker bak og kromme nyrer kommer med tida Men må nok investere i dørlås til førerdøra, da denne nekter å gjøre jobben sin i mer enn 0 grader. Sto med hårføner i lange tider i går, fikk den til slutt igjen, må nok krabbe over passasjersetet for å komme inn, de neste dagene Den skumbørsten er fin den, jeg liker så store ting opp i baken, så er bare å komme :P neida oransje blinkerer er pent får komme oppover ei natt og montere msport fjerene når du sover xD prøvd å faktisk bare la bilen stå og gå sånn at den blir gjennomvarm? sleit med det samme i fjord i kirkenes. men der var det jo fort 30 minus xD haha du gjør det ja? jaja du om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 det ekke håp for han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 btw hadde du helsorte nyrer på bilen nå?bytte de i mine orginale crom nyrer? (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 (endret) Er bare å montere det, så lenge jeg slipper å betale ei krone, og bilen blir høyere Har ikke orka å knote mer med det etter sist, men da prøvde jeg alt og ingenting funka så nå ble det hårføner Helt ærlig frister det lite med noe som helst opp der bak, ræva mi er enveiskjørt! De nyrene jeg har er sikkert kromme, lakkert til svart, de er i hvert fall lakka Første jeg gjorde var å bytte blinkers rundt hele bilen, de oransje er helt grusomme! :no: Endret Desember 27, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 var det orginale oransje som sto på? min e er aftermarket og passformen er ikke akkuratt helt bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 Jepp, de var nok originale, er ikke helt sikker, men solgte de med en gang Søppelbøtta neste, kjøp hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Jepp, de var nok originale, er ikke helt sikker, men solgte de med en gang Søppelbøtta neste, kjøp hvite hvite blir det hvertfall ikke da blir det nok sota i stedefor litt mere diskre de hvite POPPER så jævla mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 Verre med e39 - preface med oransje blinkers, helt grusomt verste er at jeg kjørte lenge med det, før jeg endelig kjøpte nye lykter og kjørte med de ca et halvt år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Haha xD En faceliften min da?! Sier du den er fæl? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Eller min preface med oransje blinkers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 Forskjell på preface og facelift vet du jeg synes ikke noe særlig om oransje blinkers i Faceliftlyktene heller, men verre med preface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Forskjell på preface og facelift vet du jeg synes ikke noe særlig om oransje blinkers i Faceliftlyktene heller, men verre med preface Nei du om det! [emoji12] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå