E39_Cato Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 brix revetal har kanskje avfetting som klarer og ta møkka på bilen din ta med deg ei svamp, bøtte og litt bilshampo og så blir den nok fin skal du se! ellers en fin bil! har sånn selv ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 brix revetal har kanskje avfetting som klarer og ta møkka på bilen din ta med deg ei svamp, bøtte og litt bilshampo og så blir den nok fin skal du se! ellers en fin bil! har sånn selv ^^ Den sorte? Har sett den, helt ålreite biler Skal sjekke det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Kom ned til sandefjord og vask bilen erik! jeg har masse bra avfetting (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 Utfordring med den tida mye som skjer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 tell people to fuck off! and come play with me! først så får vi bilen din sølvfarga igjen! også drar vi og leker pro drifters! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 Hahaha! Jeg kan like mye om drifting som du kan om trommestikker x) Skal jobbe de tre neste dagene, går fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Den sorte ja =) gjør det, er absolutt verdt ett forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 27, 2015 Share Skrevet Desember 27, 2015 Hahaha! Jeg kan like mye om drifting som du kan om trommestikker x) Skal jobbe de tre neste dagene, går fort. har spilt trommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2015 Døra oppfører seg pent nå, sikkert fordi det er varmere. Bilen ligger veldig fint på veien på glatta, overraskende bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2015 har spilt trommer jeg Ooh, lenge? 14 år ca her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 30, 2015 Share Skrevet Desember 30, 2015 haha spilte vel 1 år xD også begynte jeg og spille masse pc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 Yes, da tror jeg dørlåsen har tatt kvelden. Døra er lukket og går ikke opo igjen får la den stå litt nå. Dessverre passer jeg ikke gjennom vinduet, så må ut på feil side (inn også) hver gang jeg skal kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 Du og den døren din altså Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2016 Hvis ikke dette funker, selger jeg hele bilen og kjøper meg rattkjelke med motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 3, 2016 Share Skrevet Januar 3, 2016 #prayforshatteredsdoor2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå