Gabz Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 (endret) Woo! Løfteren er fortsatt nede? (bokstavelig talt) Endret Januar 6, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2016 DJ'en sliter med at noe i toppen er gåent, i verste fall må han bytte hele bukken. Vi får se, kanskje det blir sverigetur igjen til helga (han har blitt tipsa om en bukk i Sverige, men det kan hende den er for bred). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 Ja, hvordan går det med døren din? [emoji14] Her går det i ruter som sitter fast så du er vel ikke helt aleine haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2016 Jeg kjørte en tur i går, måtte krabbe over. Skal ikke kjøre mer før i morra, så slipper å tenke på det i ca 20 timer til, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 jeg veit hva som vil ordne alle problemene dine kjære <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2016 En kebab med sterk saus? Ei kanne bensin, en fyrstikk, ikke fingeravtrykk og fotspor og et alibi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 En kebab med sterk saus? Ei kanne bensin, en fyrstikk, ikke fingeravtrykk og fotspor og et alibi? tenkte mere på senk og oransje blinklys jeg da! oO men ja that would work! du får komma ned hit så spiser vi babb mens begge bilene våre plutselig står i full fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2016 denne bilen skal være kjedelig og kjip helt til den dør, eller noe sånt den er jo til og med så ungdommelig at den har sota ruter! Tviler på at neste bilen min (E39 med m57) kommer til å bli senka heller, men hvis jeg kjøper Pajero eller liknende skal det vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2016 Pga ekstremværet som var forrige helg, valgte vi å utsette hele bilprosjektet. Så kanskje det skjer noe nå i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 Kommer nye bilder her senere, har bytta lykter og fiksa dør i dag ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 Bilder! Dørlåsen har jeg ikke bilder av, men var ikke mye å se på heller Eeeeekstraaautstyr!! :D Men på en mer seriøs side, lurer jeg fælt på å dra en Gabz og selge denne før sommeren igjen Det lekker olje i massevis, sannsynligvis pga defekt toppdekselpakning! :stupid: Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 "Dra en Gabz" faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Hahah, sikkert ikke lenge til det blir en greie Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Ser det ligger en "ok" 525tds på finn akkurat nå. Angrer som ei bikkje på at jeg ikke klarte å vente et par måneder til med å bytte ut DAT - denne tds'en er også manuell Vi får se om det blir toppdekselpakningsbytte (for et langt ord) snart, da han ene mekanikeren der Djwik leier har god peiling på motor og bil og kan kanskje hjelpe oss med saken Har veldig lyst til å fikse airbaglampe, kanskje få viskeren bak til å gå og selge :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå