bmw cab Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 (endret) Da vurder jeg å selge bilen. Kontakt meg på PM hvis du er "seriøst" interessert i bilen. Da er det en stund siden jeg har vært online her. Men nå måtte jeg bare logge meg inn, har jo kjøpt ny bil, og da må den selvfølgelig deles med andre Bimmers medlemmer De fleste kjenner nok denne bilen veldig godt fra før av, da dette er gamle bilen til Johnja. Jeg kjøpte bilen for ish 3 uker tilbake, og har bare gode ord å si om bilen. Alt fra motor til lakk. Bilen skal holdes så å si original, men selvfølgelig må jeg sette mitt eget preg over bilen. Har allerede bestilt ting til bilen. Endret Mai 6, 2018 av bmw cab flobben reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Fin bil det der, gratulerer med ny bil. Var selv å vurderte den for en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 (endret) Jo takk takk Kjennern Er meget fornøyd med bilen, og angrer ikke på kjøpet et sek. Fikk bilen for en bra pris, sånn selger til selger pris Endret November 8, 2015 av bmw cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Kjekt å se at denne flotte f11'en igjen blir å se her inne. bmw cab reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 (endret) Var forelsket i bilen fra første gang jeg så den både på Google og når den kom ut på finn.no. Måtte bare ha den Endret November 8, 2015 av bmw cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 (endret) Da er bilen klar for imorgen dagen og vinteren kan bare komme. Utført en nøye vask gjennom hele dagen og lagt på BMW sin egen voks for matte farger. Sliten nå Endret November 8, 2015 av bmw cab tobiasw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Denne bilen er en av de fineste 5-Seriene jeg vet om! Fortsett å stell pent med den. bmw cab reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Takk Tobias Åja,denne skal bli stelt og dullet som alle de andre bilene mine Er samtidig litt gøy å ha motor som matcher den utvendige delen av bilen. Men det kommer mer, lagt inn bestilt på OEM performance deler, så skal nok få satt mitt preg over bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Nydelig vogn du har fått deg her Må være en av de fineste matt-fargene jeg har sett på en bil, har siklet på denne siden Johnja postet den. bmw cab reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 Takk Takk Er enig der, og det er så digg å vite at det ikke er folie, men en original farge levert av BMW. Den stod lenge, så du hadde muligheten Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Hehe, prisklassen min er nok 1/20 av denne Digg å ha den som originalfarge, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 Hehe, banken har penger Det viktigste er uansett at du kjører en BMW, prisklasse har egentlig ingenting å si i mine øyne Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå