Shattered Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Du vet godt vilke penger Erik Gabz har ikke penger, snakker ikke om deg :stupid: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 ^ med hvilke penger da? Det jeg tjener Oppskrytt å bruke det på gjeld og sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 30, 2015 Forfatter Share Skrevet November 30, 2015 Fint om du tagger den du snakker til Erik Litt lettere å forstå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Det jeg tjener Oppskrytt å bruke det på gjeld og sånt.. Pfft, da blir du vel begravet levende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Så snill du er med Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Nå har jeg hatt denne snart 1 måned ish Og må si hatten av for m57 motorn Den er den første og vertfall ikke siste jeg skal eie Har i grunn vist lenge at den motorn er bra Er selv også fornøyd med 525tdsen jeg har Da den er med manuelt gir men m51d25en Rakler å bråker en del mere Også kommer det store sjokket Skal hente enda en E39 i morgen En 97/98 528ia touring som jeg får grise billig Har fått høre at den kjøler dårlig og at viskosevifta er fucka Gikk ikke varm så lenge enn kjørte fikk jeg høre Men det finner jeg fort ut håper på en billig fiks men m52 motorene har mye rart forseg egentlig aldri vert snille mot meg Eneste jeg hadde som virka var 520en jeg hadde Den var kosmetisk jævlig men mekanisk bra Ofte pleid å være motsatt Hehe Kommer en oppdatering ut på kvelden i mårra Kanskje et lite bilde også Hva som er problemet med M52 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2015 På den jeg skal hente aner jeg ikke Men egentlig aldri hatt noe godt forhold til dem Siden jeg har hatt flere som har bare har godt varme å da blir gleden av de litt borte D Men vi får gi m52 et 5te forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 Da har vi henta 528IAT i dag, bilen var i verre tilstand enn den ser ut som, halvt fjernlys funka, ene nærlyset lyste og bilen kokte. Men vi hadde det moro! Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 Den veien så bra ut til å teste fart på haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 Er så ofte laserkontroll der at det er definitivt verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 Er så ofte laserkontroll der at det er definitivt verdt det Hehe tenkte meg det, men ser fortsatt ut som en brukbar strekning da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2015 lagde tråd på 528en http://bimmers.no/topic/803991-djwiks-e39-528iat/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Hvar en tur i Asker i kveld På jule pakke levering Bilen fungerte helt fint hele veien som det skal være Men tror at hjul lager høyre foran er på vei til å bli dårlig Ikke noe Serlig lyd men er slags during/svak vibrasjon på høyre side når jeg kjører sakte og slakker av kommer sånn i rundt 60km.t Blir borte når jeg bremser Vet at klossene mine foran må byttes etterhvert Er ca 4mm igjen på dem Kan selvfølgelig bare være det også Jeg får henge den opp en dag i jula å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 23, 2015 Share Skrevet Desember 23, 2015 Ja, kanskje relatert til dunkelyden fra tidligere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2015 (endret) nei for det er på venstre sideskal jobbe 1 time i mårraskal ta opp bilen og rive litt i hjula og sjekke Endret Desember 23, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå