Gå til innhold

SVINDEL ALARM


Rune M2-touring
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke gi etter for latterlige trusler fra faren.

 

Hva så om han anmelder deg? Er jo mannfolk som har truet ekser i årevis med mye graverende bevis mot seg som aldri blir dømt for noe.

 

Eneste han oppnår med en anmeldelse er jo at politiet må etterforske mer, noe som gagner din sak.

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å ringe politiet i morgen for å få vite status i saken, og samtidig om det foreligger noen anmeldelse mot meg. Setter stor pris på all støtte på forumet, og håper jeg kan ha avverget flere hendelser fra vedkommende ved å legge det ut offentlig. Skal holde dere informert om hvordan det går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om du har kommet ut for en skikkelig kjeltringfamilie. Bare la faren gå til politiet med saken, eneste han ender opp med da er å møte seg selv i døra. Selv hadde jeg ikke nølt med å ta turen for å møte opp personlig. Jeg snakker ikke om vold men heller for å spør hva faen de holder på med. Eventuelt for å personlig hente delene jeg hadde betalt for.

La for all del tråden stå, selv om de ordner opp. Slike søppelmennesker bør man advare andre om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Pengene har gått med til tatovering av håndbaken (Bilde fra Facebook). Han kunne like gjerne tatovert "idiot" i panna, men dette har vel omtrent samme effekt  O:) .

Lav profil når man opptrer som svindler er jo bare tull :D . Måtte bare få det postet for å holde litt fart i tråden.

post-41446-0-97111300-1451168154_thumb.j

Endret av Rune M2-touring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...