RF91 Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Ser som vanlig veldig bra ut Men ke e grunnen til at du bruka originale stålrøyr og ikkje koparrøyr? Lettare å bøyga og dei held seg lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 23 timer siden, danskiii skrev: Utrolig bra arbeid! Takker for det. Er litt motiverende å montere på ting, enn bare å slite det fra hverandre 😜 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 27 minutter siden, tpmek skrev: Takker for det. Er litt motiverende å montere på ting, enn bare å slite det fra hverandre 😜 Tror jeg på! Håper jeg komer så lang på prosjektet mitt etterhvert, vurderer å selge nå som jeg er utav jobb :/ hor lenge har du på byggetid til nå? skal være ferdig til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2017 6 timer siden, danskiii skrev: Tror jeg på! Håper jeg komer så lang på prosjektet mitt etterhvert, vurderer å selge nå som jeg er utav jobb :/ hor lenge har du på byggetid til nå? skal være ferdig til sommeren? Kjøpte den september 2014. Hadde vært artig å få den på veien til sommeren,men den har ikke første pri. Travel småbarnspappa ((twins) også. 5-4 rotasjon offshore, så det går i rykk og napp. Ja erman uten jobb så får jo sånne ting som dette lide dessverre. Håper det ordner seg for deg raskt i jobbsituasjonen. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2017 17 timer siden, RF91 skrev: Ser som vanlig veldig bra ut Men ke e grunnen til at du bruka originale stålrøyr og ikkje koparrøyr? Lettare å bøyga og dei held seg lenger Takk takk. Det var no det at det var tilgjengelig å få kjøpt , og rette fine lengder. Litt værre å jobbe med enn kobber, da de er vesentlig hardere men desto penere. Om de holder seg lengre vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2017 Da fikk jeg svingt lakksprøyten litt, mattet ned hele bunnen for så sprøyte to strøk med sealer for å øke heft i underlaget. Fikk ånden over meg ,å sprøytet motorrommet også. Fornøyd med egen innsats i dag 👍 Ble litt amputerte bilder😇 ikke heelt fornøyd med fargen, men la gå 🙈 BjornarHS og JE reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Koffor er du ikkje fornøgd med fargen? Lakkeringa såg veldig bra ut!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 Lekkert! tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2017 3 timer siden, volvobrage skrev: Koffor er du ikkje fornøgd med fargen? Lakkeringa såg veldig bra ut!:) Den er for mørk blå, skal være mye lysere. Men er litt i tenkeboksen om jeg skal la det synke litt inn i hodet , mulig jeg går for den. Lakkeringen ble bra. Har ikke tatt i en lakksprøyte på 20 år😂😂 noen støvkorn ble det. men er jo ett motorrom og mye blir " kledd" inn. fikk ett lite drypp fra sprøyten, burde rengjort den litt mellom blandingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2017 1 time siden, Freakshow skrev: Lekkert! Kjekt med gode tilbakemeldinger når man har brukt X antall hundrevis av timer.👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet Januar 11, 2017 Share Skrevet Januar 11, 2017 Ser veldig bra ut tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 11, 2017 Share Skrevet Januar 11, 2017 23 timer siden, tpmek skrev: Kjekt med gode tilbakemeldinger når man har brukt X antall hundrevis av timer.👍 Skulle no berre mangla at du får bra tilbakemeldinga når arbeidet ditt e sånn so da e tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 14, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2017 Litt pirking i kveld også. Litt slanger og påfyllingsrør. Fikk noen feile slanger ( dimensjon ) men fikk no prøvemontert litt. opeth84, Eystein Ose, JE og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2017 (endret) Ble litt arbeid med tanken i dag. Et jævla klor å få tankmåleren til å sitte i den nye tanken. Litt bøying av mothaker å syrefri vaselin fikk jeg vridd den på plass. Endret Januar 17, 2017 av tpmek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2017 Litt progresjon i dag også 😂 Montert ferdig "bensinlufting" og prøvemontering av tank/div. kjennte gnieren i meg slo til når jeg så hva equliser røret kostet. Så der lager jeg selv 😂 bimmerfun, danskiii, fxslin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå