JE Skrevet April 20, 2017 Forfatter Share Skrevet April 20, 2017 (endret) Får ikke helt bestemt meg for hvor avlastnings ventilen skal stå.. Frister egentlig mest å montere den under røret, som på første bildet...... hmm kunne jo forsåvidt stått som på de følgene bildene og, men syns det er greit at den står litt ute av syne. Endret August 1, 2017 av JE Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 20, 2017 Share Skrevet April 20, 2017 Nydelig arbeid! 😎 Misunner deg tilgangen på skikkelig sveise og maskineringsutstyr. JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet April 21, 2017 Forfatter Share Skrevet April 21, 2017 (endret) On 4/20/2017 at 21.33, ///MoePower skrev: Nydelig arbeid! 😎 Misunner deg tilgangen på skikkelig sveise og maskineringsutstyr. Takk Hjelper å ha tilgang på verktøy og maskiner! Blei til å ha ventilen under røret, så da var det bare å bore og file litt for å få til passende vinkel. Tilpassa, og klar for sveising av flensen til ventilen Klart for sveising mot 3" røret Ferdig Endret August 1, 2017 av JE ogee1, Maggi93, Hawkon88 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet August 1, 2017 Forfatter Share Skrevet August 1, 2017 (endret) Siden Photobucket er ugreie så blir det å prøve å restaurere tråden etterhvert, slik at bildene blir tilgjengelige igjen. Det kommer nok til å ta litt tid dessverre.. Anyway, har prøvemontert en litt mindre turbo, i tilfelle det skulle bli nødvendig. Uten om det, så har det stort sett gått i delesamling i sommer. Endret August 1, 2017 av JE Are., Runey og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Motorrommet blir vakkert!:D JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet August 1, 2017 Forfatter Share Skrevet August 1, 2017 27 minutter siden, volvobrage skrev: Motorrommet blir vakkert!:D Takk Er "litt" igjen før jeg føler den beskrivelsen er helt riktig Er det noen som har mulighet til å måle hvor øvre skruen og nedre braketten til facelift ekspansjonstanken står originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 Synd alle bildene ble borte mye bra arbeid her, gleder meg til å følge med fremover hva skal du med mindre turbo?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet August 1, 2017 Forfatter Share Skrevet August 1, 2017 1 time siden, Maggi93 skrev: Synd alle bildene ble borte mye bra arbeid her, gleder meg til å følge med fremover hva skal du med mindre turbo?😅 Takk Har begynt å fikse opp i bildene, men det tar tid å få riktig bilde på riktig sted.. Er vel noe rykter ute å går om at tilsynet har blitt litt strengere med kapasitet på Turbo ved godkjenning (?), så er greit å ha noe klart, som "passer" Maggi93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet August 1, 2017 Share Skrevet August 1, 2017 7 timer siden, JE skrev: Takk Er "litt" igjen før jeg føler den beskrivelsen er helt riktig Er det noen som har mulighet til å måle hvor øvre skruen og nedre braketten til facelift ekspansjonstanken står originalt? Eg er sveisar sjølv så nyter alle detaljane du har gjort:)Det er sånne ting som gjer eit motor rom vakkert syns eg så eg ser allerede at det blir det:p Etter mi meining:) JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet August 29, 2017 Forfatter Share Skrevet August 29, 2017 Skjer desverre ikke stort her pga jobb, og oppussing av bad som står for tur. Men, får heldigvis god hjelp av en kamerat til å tegne bånnpanna, takk for knallbra hjelp så langt Marius! Tidlig prototyping på gang Forfra Bakfra tpmek og volvobrage reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet September 22, 2017 Forfatter Share Skrevet September 22, 2017 Har fått pusla litt med innsuget, ellers har det ikke vært tid til å gjøre stort. Sveisa på stuss til slangen til bkf, og gjenga opp til fittings til bov btr og map sensor. Laga til festebraketter til fuelrail, gjenstå noe på de, men greit å sjekke at de står rett. Rakk også å lage flens til luft temp sensoren, gjenstår å sveise den fast til røret fra intercooler til spjeldhus. Runey og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 Misunnelig! JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet September 24, 2017 Forfatter Share Skrevet September 24, 2017 Sveisa flensen til Luft temp sensoren i kveld. danskiii, Runey og Maggi93 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Skrevet September 26, 2017 Forfatter Share Skrevet September 26, 2017 Da er vel egentlig innsuget ferdig, og klart for overflatebehandling når den tid kommer ogee1, fxslin, Runey og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet September 27, 2017 Share Skrevet September 27, 2017 Meget bra arbeid som vanlig👏🏻😎 planer om å få den på veien til neste sesong? JE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå