Skulebollen Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 Jeg er ute etter gromhjul til e36.. Så send en PM om du skulle ha noe lurt for salg! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 15 timer siden, Tyskerstål skrev: Driver ikke stort med 4x100 igrunn. Jeg kjøper felger etter "behov" da jeg har to biler med 5x120 (e36/e46). Har dog et sett RS005/006 jeg gjerne kan bygge om om det skulle vært av interesse. send gjerne pris på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 Liker når det kommer sånne oppdateringer her i denne tråden 👍🏻 Tyskerstål reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerstål Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 27 minutter siden, 635csi skrev: Liker når det kommer sånne oppdateringer her i denne tråden 👍🏻 Ja, maskina har fått kjørt seg siste uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerstål Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 Da kan jeg komme med enda en liten oppdatering. BBS RC035/038 (8-9" Et 20/22): Disse så ikke ut i måneskinn engang, argaste lakkeringa jeg noen gang har sett på slike delte hjul. Skulle nesten tro det var no fucks given, alt var lakkert. Og det endte med storarbeid mtp kantene. Sentera ble glassblåst å er nå klar for lakk og nye gullbolter skal på når montering blir. Kantene var i orginal stand under all lakken, men desverre var det en del korrosjon enkelte spotter. Prøvde å gjøre det beste utav det og gikk hardt til verks. Før: Etter fjerning av lakk: Før polering: Ferdig polert: Kan oppdatere på denne etter montering er utført fxslin og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 Har du no tøft i 18? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerstål Skrevet Mai 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2017 2 timer siden, Reset skrev: Har du no tøft i 18? Har bare Rk2 og Rs2 i 18, men ingenting skal selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 Jeg hadde satt pris på om du hadde vist litt hvordan du gikk frem på et sett.👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyskerstål Skrevet Juni 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2017 On 30.5.2017 at 17.19, Hawkon88 skrev: Jeg hadde satt pris på om du hadde vist litt hvordan du gikk frem på et sett.👍 Det går hovedsaklig rett fram, demontering, pussing, sliping, polering og evt montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 Jojo.. det forstår jeg. Men detailinggutta lager jo 50/50 bilder og sånt for å få frem hvert steg. Også er jeg interessert i verktøy og produkter for å gjøre jobben. Tyskerstål og Hakonbjo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sndvik Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 1 time siden, Hawkon88 skrev: Jojo.. det forstår jeg. Men detailinggutta lager jo 50/50 bilder og sånt for å få frem hvert steg. Også er jeg interessert i verktøy og produkter for å gjøre jobben. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå