Gå til innhold

Oppgradere org Xenon fra 35w til 55w - mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er overrasket over at du synes det er dårlig.

Men jeg har ikke forsøkt å gjør det du har tenkt på, men det kan være interessant å høre videre hva du gjør.

Skrevet

Ikke imponerende lys på bi-xenon E60. Noen som har prøvd å oppgradere original xenon D1S og xenon til samme ballast og pære bare 55w?

BMW har noe som heter Performance Light bulbs eller noe, xenon. Lyser visst 50% mer enn vanlige DS1. Men de koster rett under 4000 spenn. Har ikke prøvd de men du kan jo sjekke det ut og

Skrevet

Jeg er overrasket over at du synes det er dårlig.

Men jeg har ikke forsøkt å gjør det du har tenkt på, men det kan være interessant å høre videre hva du gjør.

Nærlys er bra, men det er fjernlyset som blir for dårlig. Siden det er samme pæra på nærlys på disse, da sidelysene er montert innerst så er det lite å gjøre. Nå hadde jeg 75w xenon i fjernlysene på forrige bil, men blir aldri nok lys på fjernlys.

Skrevet

Ikke noe problem å sette i pære med 55w samt bytte ballasten, men vil man få feilmeldinger når man har en ballast som trekker noe mer strøm, evt. ikke er original? Noen som vet hva canbus senser på? Er det canbus adapter i ballasten/ekstra ledninger til ballast, eller sjekker bare canbus at det henger noe på enden som trekker strøm?

Skrevet

Jeg er fremdeles overrasket over at du synes det er dårlig.

At man synes det er dårlig i forhold til feks en LED bar med 60-90 watt, kan jeg forstå eller for dårlig i forhold til 2x Bosch 225 med xenon.

Men at det er dårlig lys i forhold til andre biler med OEM fjernlys forstår jeg ikke.

Skrevet

Ikke noe problem å sette i pære med 55w samt bytte ballasten, men vil man få feilmeldinger når man har en ballast som trekker noe mer strøm, evt. ikke er original? Noen som vet hva canbus senser på? Er det canbus adapter i ballasten/ekstra ledninger til ballast, eller sjekker bare canbus at det henger noe på enden som trekker strøm?

canBUS reagerer på noe som ikke lenger trekker strøm for eks gåen pære, koble fra pæren etc.

Skrevet

spørs vell hvor godt lysmodulen liker at det er koblet på ekstra watt tenker jeg.  den er vell laget for 35 watt..

canbus reagerer jo på feil wattstyrke den.    har fått error på xenonkit før jeg, 35w.   også fått det på dårlig kontakt på vanlige pærer. 

noen som vet om dette er lov forresten?   vil det ikke blende noe voldsomt? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...