ErikTveit Skrevet Mars 29, 2018 Forfatter Skrevet Mars 29, 2018 Tjaaa, slik ser den ut per dags dato. Mangler kun to splittere i front. Men såg sånn ut for 2 måneder siden (hadde hatt nylakkert m-sport fanger montert i 4 dager) Var mitt eget stunt å kjøre rett frem i ett t-kryss 😅 Og ser sånn ut nå. Litt smalt og bil imot. Skal inn for skade rep i starten av april. Heldigvis forsikringssak og jeg hadde innersving.
Freakshow Skrevet April 7, 2018 Skrevet April 7, 2018 On 29.3.2018 at 8.22, ErikTveit skrev: Tjaaa, slik ser den ut per dags dato. Mangler kun to splittere i front. Men såg sånn ut for 2 måneder siden (hadde hatt nylakkert m-sport fanger montert i 4 dager) Var mitt eget stunt å kjøre rett frem i ett t-kryss 😅 Og ser sånn ut nå. Litt smalt og bil imot. Skal inn for skade rep i starten av april. Heldigvis forsikringssak og jeg hadde innersving. auch
ErikTveit Skrevet Mai 5, 2018 Forfatter Skrevet Mai 5, 2018 Kanskje ikkje mange som har gjort dette? Rett å slett skjært hull til orignal haifinne. Slenger også med et bilde som ble tatt kvelden før.
ErikTveit Skrevet Desember 18, 2018 Forfatter Skrevet Desember 18, 2018 Bruksbil med vinterfelger 😎 Walkabout reagerte på dette 1
ErikTveit Skrevet Oktober 17, 2020 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2020 Å slik gikk det. Bilen ble solgt for nesten 2 måneder siden. Har fruen sin E61 530xDrive 2008 som er og forblir en kjekk og fornuftig bil. Men for fornuftig ble den for meg 😂 så nå har jeg 750iL E32 prosjekt på gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå