Gabz Skrevet Desember 7, 2017 Share Skrevet Desember 7, 2017 Ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Februar 24, 2018 Share Skrevet Februar 24, 2018 Noe nytt på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Mars 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2018 Tjaaa, slik ser den ut per dags dato. Mangler kun to splittere i front. Men såg sånn ut for 2 måneder siden (hadde hatt nylakkert m-sport fanger montert i 4 dager) Var mitt eget stunt å kjøre rett frem i ett t-kryss 😅 Og ser sånn ut nå. Litt smalt og bil imot. Skal inn for skade rep i starten av april. Heldigvis forsikringssak og jeg hadde innersving. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 7, 2018 Share Skrevet April 7, 2018 On 29.3.2018 at 8.22, ErikTveit skrev: Tjaaa, slik ser den ut per dags dato. Mangler kun to splittere i front. Men såg sånn ut for 2 måneder siden (hadde hatt nylakkert m-sport fanger montert i 4 dager) Var mitt eget stunt å kjøre rett frem i ett t-kryss 😅 Og ser sånn ut nå. Litt smalt og bil imot. Skal inn for skade rep i starten av april. Heldigvis forsikringssak og jeg hadde innersving. auch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Mai 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2018 Kanskje ikkje mange som har gjort dette? Rett å slett skjært hull til orignal haifinne. Slenger også med et bilde som ble tatt kvelden før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 6, 2018 Share Skrevet Mai 6, 2018 Såpass! Da er man engasjert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Desember 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2018 Bruksbil med vinterfelger 😎 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Oktober 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2020 Å slik gikk det. Bilen ble solgt for nesten 2 måneder siden. Har fruen sin E61 530xDrive 2008 som er og forblir en kjekk og fornuftig bil. Men for fornuftig ble den for meg 😂 så nå har jeg 750iL E32 prosjekt på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå