Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da fikk jeg hentet de nye Depo lyktene. Har ikke gjort noe annet enn å bare satt strøm på de for å se hvor godt de lyser med AE. Men jeg må si at jeg er veldig positivt overrasket! :D Men har ikke helt tid til å montere dem før til etter helga.. 

Snapchat-3969135877981276880_zpsecgveaet

Snapchat-8631499670066600940_zpsxovdsmzy

Skrevet

Grattis med kjempefin bil Erik!   :)

Hvorfor valgte du slike lykter fremfor eks lci lyktene? 

Godt tilbud på GS på black friday, og liker faktisk bedre AE med litt av den DTM stylen. :)

Og takk :) Mer er på vei!

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg gått i innkjøp av litt lys snacks. :)

Ble aldri ledbar eller tusinger.

Ryggelys i LED

Skiltlys LED

Nightbreaker H7 og H11 pærer (til nær og tåkelys)

Xenonsett til fjernlysa.

Skal få til bilder etterhvert som dette blir montert. 

• 4 weeks later...
Skrevet (endret)

En liten video av xenonsettet. Dette ble skikkelig bra! :) Veldig fornøyd med led i ryggelys også!

Nå om dagene skjer det jo ikke så mye med bilen, annet enn den blir full i salt og skit. Vaskes derimot når det er plussgrader. :P

Får ikke til bilder lengre... :P 

aAsi8pgw3xcXzOPipPfinV-dZKDAX_4EgFkX3FdB

L_KAKSf3RcMOQWGjDpBquC7rYMl5e6EQZB-THRRz

Gikk nettopp gjennom EU og helsesjekk uten en eneste feil! :) Trossalt kjørt 170 000, vet ikke hvordan den har hatt det før. Har også fått tak i carly adapter nå så har kodet US Blink, digitalt speedometer og slike kjekke ting! Meget fornøyd! :D 

Men spørsmål. På hjulstillings kontrollen så ble bakhjula målt til å ha for mye toe-out. Vris ikke disse inn under pådrag? Skal ordne et bilde av kontrollen senere.

Endret av ErikTveit
  • 4 weeks later...
Skrevet

Roligt her i det siste. Ikke gjort noe mer med bilen men sitter på finn å kikker etter sommerfelger.

Vet ikke helt hvilken stil jeg har bestemt meg for, men blir nok enten en typisk m felg av en eller annen variant. Men en ting er sikkert, de skal mye lengre ut en vinterdekka! :P 205 bredde bak ser veldig teit ut. Er jo plass til en hel buss mellom dekket og hjulbuen. :(  Det jeg vet er at jeg vil ha rundt 18". Kan gå opp i 19". Og rundt 215-225 fremme og 235-255 bak. Så alt ifra 8" til 9,5" brei felg. Men jeg skal ikke ha dekkstrekk, det synts jeg er ugh. :shock: Veldig åpen for forslag! Pris får vi ta som det kommer! :D 

Det jeg har sitt på typisk csl felger. Replika eller fake eller det er det samme, men noe som ligner synts jeg er tøft! :)

nsx-r%20vs%20m3%20csl.jpg

Det jeg også er sitt på er M felger, husker ikke helt oem navn på de, men ser vell slik som dette ut.

12736884_1099624563430357_661638500_o.jp

Her også "familiebilen" i sin relativt triste forstand. Tåkelys i "solofarge" og 205 dekk er teit. :P 

FtHPqUQ91vQxZFmElI-GqXKeLHDAXyW43ZE4rrGp

Skrevet

Style 313 er nyydelige felger hvertfall! Har veldig lyst på de selv :) Style 63 er også tøft, men det blir mer tøft enn fint hvis du skjønner :P Veit ikke budsjettet ditt, men 3sdm er også poorno på e91, men med sånne felger er senk et must!post-45132-0-50913700-1396804671_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...