figgen Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 Har du vurdert å montere på performance dekaler på side skjørtene for å beskytte kanalene mot steinsprut? Har vurdert dette etter jeg så hvor stygg skvettlappene er.. Jo har vurdert det. Er nok smart! Kommer M-Performance KIT på den over nyttår får legge det til i bestillingen. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Jo har vurdert det. Er nok smart! Kommer M-Performance KIT på den over nyttår får legge det til i bestillingen. Sent from my iPhone using Tapatalk Hvilke M Performance deler skal du da ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 Hvilke M Performance deler skal du da ha? Det blir front, diffuser, flaps, takspoiler og disse dekalene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Fikk regelrett bakoversveis da jeg fikk prisen på performance kittet..62000 ferdig montert..skal se om jeg får det billigere fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Det blir front, diffuser, flaps, takspoiler og disse dekalene. Det blir nok tøft. Hva med sort grill? Fikk regelrett bakoversveis da jeg fikk prisen på performance kittet..62000 ferdig montert..skal se om jeg får det billigere fra utlandet. Vet du hvor mye av det som var montering? Her er en diy på montering av front leppe og diffuser bak. http://f15.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1132458 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Nei vet ikke det.. Kan tenke meg 4-5 timer i montering Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 Det blir nok tøft. Hva med sort grill? Vet du hvor mye av det som var montering? Her er en diy på montering av front leppe og diffuser bak. http://f15.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1132458 Fikk sort grill ved levering, så den er allerede på. 39 000 for front, diffuser og flaps. Inkludert montering. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 Da var endelig M-Performance kittet montert. Ble ganske bra synes jeg. Sent from my iPhone using Tapatalk flobben, Mr Mykland, Evenol og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Ser veldig bra ut. figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Det ble prikken over i'en med de M Performance delene. Har du vurdert karbon speilhus, eller vil du beholde de M50d spesifikke speilhusene du har nå? figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 Det ble prikken over i'en med de M Performance delene. Har du vurdert karbon speilhus, eller vil du beholde de M50d spesifikke speilhusene du har nå? Synes selv det ble veldig bra. Angående speilhusene så har jeg ikke bestemt meg ennå. Vil vente litt å se, la det få "sette" seg litt før jeg eventuelt gjør mer endringer. Synes M50d speilhusene er fine. Men nå har jeg heller ikke sett M-Performance speilhusene. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Det ble skikkelig bøst! figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 Det ble skikkelig bøst! Takk! Synes selv det ble ganske bra. Er godt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Ble utrolig rått! Gjorde seg veldig figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modus Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Synes du skal beholde speil husen som di er i sophisto grå tror jeg ville prøvet med titan riller i grillen med sort ramme figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå