Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om det er noen som har erfaring med 75 w xenonkit fra ekstralys ? Har planer om å montere de hella rallye 3003, noen som har prøvd det før, eventuelt vet om det lyser bra ?

Skrevet

finn vvvme på ebay, vvme.com ha sinnsykt dyr frakt på nettsiden dems. 30 dolar ca for å frakte ett kit til 30 dollar

Skrevet

Ikke bruk vvme eller noe annet ræl.

Gå for morimoto feks.

Vesentlig bedre kvalitet på alt og for skikkelig lysutbytte!

I tillegg slipper du evt støy problemer som kan ødelegge evt moduler.

Skrevet

Ikke bruk vvme eller noe annet ræl.

Gå for morimoto feks.

Vesentlig bedre kvalitet på alt og for skikkelig lysutbytte!

I tillegg slipper du evt støy problemer som kan ødelegge evt moduler.

Sikkert litt delte meninger om vvme. Men jeg brukte de i flere år uten problemer, og lysutbyttet var minst like bra som de dyre kit'ene. Til en brøkdel av prisen...

Skrevet

Jeg hadde også VVME kitt i mange år uten store problemer. Røk en ballast etter en stund.

Gikk fort å få ny. Alt jeg bestillte fra VVME kom på døra med DHL iløpet av 3 dager.

Skrevet

Også gode erfaringer med vvme og ebay kit. +1 til "sjøbuse".

Så ingen forskjell på lysutbytte fra kit til 2000.- vs  vvme. 

Skrevet

Jeg hadde også 55w H7 kit fra vvmw tidligere og det var ikke verdt pengen i det hele tatt selv om det var veldig billig.  De ballastene ble målt en gang i en test og da gav de rett over 40w.  Jeg bytta til 55w Morimoto både pærer og ballaster og det er kaldere, raskere og gir mer lys. I tillegg så slo de de billige vvme ballastene inn på nivåreguleringa på en eller annen måte slik at denne ble deaktivert. Dette problemet forsvant med skikkelige ballaster. 

Jeg er enig med Otis her, jeg hadde styrt unna billig ræl på 75w. Er ikke godt å si hvor mye effekt de faktisk gir ut til pæra men jeg tviler på at det er 75w. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...