Rådebonden Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 (endret) Da måtte jeg joine Bimmers gjengen. En kamerat av min far er salgssjef på stamsaas og viste meg en 320d m performance som jeg måtte ha. Rakk og prøvekjøre før jeg skjønte at jeg faktisk måtte ha den Veldig morro med en ordentlig bil som også ser veldig bra ut og som er utrolig morsom og kjøre samtidig som jeg er litt over middels interresert i bil, og da spesielt bilhold. Slenger ut noen bilder av min nye flamme BMW 320d Mperformance Endret Desember 12, 2015 av Sjøbuse Endret dårlig topic. Lifeasiknowit_bmw og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Velkommen til bimmers! og gratulerer med en over middels flott bil Pøs på med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErRihm Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 nam Perfekt bil fra fabrikk, trenger ikke å gjøre noe med den utenom å vaske og vokse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Takktakk Veldig glad i og holde lakken bra ja ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Tøff bil, og velkommen til forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Velkommen skal du være. Selv om du har vært her over 1 år Er den stripen på siden av bilen orginal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Har vel ikke vært på bimmers 1 år trur jeg hehe Trur det er en del av den M Performance pakka (y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Ok. Aldrig sett den stripa før, men har ikke fulgt med så mye på nye biler fra BMW. Registrert 8 oktober 2014. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 Ok. Aldrig sett den stripa før, men har ikke fulgt med så mye på nye biler fra BMW. Registrert 8 oktober 2014. Er litt usikker egentlig selv Kan prøve å finne ut av det Er det et sted jeg kan lage en "blogg" e.l. av hva jeg gjør med bilen og hva som er gjort og bilder og sånne ting ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Ja, her i tråden Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Ja, her i tråden Tits. Fin bil, har du lyst til å ta noen bilder innvendig også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Gratulerer med en riktig så stilig f31. Jeg er normalt ikke så begeistret for den stripen langs siden på bilen, men synes det funker på din. Antar det er sommerfelgene som står på bilen på de bildene, har du like kule vinterhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 Gratulerer med en riktig så stilig f31. Jeg er normalt ikke så begeistret for den stripen langs siden på bilen, men synes det funker på din. Antar det er sommerfelgene som står på bilen på de bildene, har du like kule vinterhjul? Jeg var veldig usikker på den stripa selv ;D men etter jeg ble vandt til den så er jeg fornøyd med den 19" M sport vinterhjul med pigg sitter det på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 Tits. Fin bil, har du lyst til å ta noen bilder innvendig også? Takk skal du ha Det kan jeg gjøre, men har ingen nå desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebonden Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 Ja, her i tråden Hehe, da er det bare å fortsette her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå