Skare1 Skrevet Desember 14, 2015 Share Skrevet Desember 14, 2015 Kjøpte en billig E39 i dag, det ene jekkfestet bak var jekken gått igjennom. Hun jeg kjøpte den av hevdet at hun hadde blitt fortalt på Billia at jekkfeste ikke var EU-mangel, siden det ikke er bærende konstruksjon- noe jeg ikke tror stemmer. Defekt jekkfeste er vel en klar EU-mangel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Er det så stort hull så jekkfestet er borte så er det garantert mangel ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 blir nok en feil det ja. (Blei e39 ja ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Jeg tok PKK hos NAF i år og kontrolløren fortalte at du kunne ha hull i kanalen så lenge det var innenfor gitte mål. Lurer på om det ikke var type 15-25 cm i lengde og 10 i bredde. Så det kan hende det går gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Det er jo en bærende konstruksjon, så da skal du jo egentlig få mangel på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Jeg tok PKK hos NAF i år og kontrolløren fortalte at du kunne ha hull i kanalen så lenge det var innenfor gitte mål. Lurer på om det ikke var type 15-25 cm i lengde og 10 i bredde. Så det kan hende det går gjennom. Haha. Her mange går i baret... "Jamen, bilen er jo EU OK i år!" Det hjelper lite når det blir helt salt i såret fra oktober til mai.. E.C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 Det er jo en bærende konstruksjon, så da skal du jo egentlig få mangel på det... Ytre kanal er vel ikke bærende sånn sett? Jekkfestet i seg selv "bærer" jo ikke annet enn når bilen skal jekkes opp. Haha. Her mange går i baret... "Jamen, bilen er jo EU OK i år!" Det hjelper lite når det blir helt salt i såret fra oktober til mai.. Det sitatet er som om mor mi hadde sagt det. Hun har det konseptet om at EU OK = ingen driftsproblemer til neste EU. Hun kjører heldigvis ikke bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radical Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 det er veldig individuelt. Fikk mangel på kanaler på en e36 coupe. jekkfeste var borte. Var ikke så fryktelig galt. Mens min e36 sedan gikk rett gjennom eu, med kanaler som nesten var rusta bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanscarloiversen Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 Sånn ser det ut inni jekkfestet. Du får se om det er muli å sveise inn noe. Skal til med det samme selv. Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xracer Skrevet August 14, 2017 Share Skrevet August 14, 2017 On 12/31/2015 at 11:55 AM, hanscarloiversen said: Sånn ser det ut inni jekkfestet. Du får se om det er muli å sveise inn noe. Skal til med det samme selv. Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk Hei, er dette på en e39 og hvis så sedan eller touring? Kanskje samme på begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå