ollys Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hei folkens, Lurer på om noen kan hjelper her. Har en E91 325xi fra 2006 som har Webasto ThermoTop V fra fabrikken. Varmer fungert de første 6 måneder jeg hadde bilen men plutstelig var det ingen varming. Webasto slås på med remote eller med tidsur i CIC på bilen og det høres bensin pumpe lyd of viften i pumpa veksles mellom høy lyd og lav lyd men ingne tenning eller brenning. Har sjekket at besin kommer til Webasto og det er OK. Har kjøpt in Webasto Diagnose fra Ebay og vil kobler opp til Webasto'en men sliter å for info på dette. - Har en rød og svarte connector og en gule connector som går til en OBD2 overgang også til USB og har Webasto Thermo Test på PC'en - Hvordan skal jeg kobler til Webastoen? Rød og Svarte skal splices inn til + og minus mens den står koblet til bilen? Og gul skal til Pin 2 diagnose på den stor connector? Splices der også? Jeg har en brennekammet og glodplugg som jeg kan bytter men tror jeg må slettes feilkode minne og derfor spær jeg om hjelp. Hvis noen har an wiring diagram så kan det være store hjelp. Takk på forhånd!
Otis Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg vet ikke koblingsmetode, men du trenger ikke webasto spesifikk programvare for å lese av feil eller nullstille. Det er nok med en feilkode leser tror jeg, eller ista. Ista vet jeg fungerer fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå