Gå til innhold

Min e91 325d + S1000RR


mowz
 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Magnus. skrev:

Flott bil, og sykkel 😀 meldte meg nylig på oppgradering fra A1->A, kjørte mye sykkel før og har lyst og starte igjen.

Hvordan synes du Android enheten fungerer?

Takk! Det blir bra, planer om hvilken sykkel? 😊

Android enheten fungerer såpass bra at den blir værende. Men litt dårligere lyd, knapper som ikke helt matcher resten av interiøret (Chrome vs børsta alu) og at BMW "gongen" er erstattet med en billig kina-pipelyd er ulempene. Men alt i alt så må jeg vel si at det fungerte bedre enn forventet til den prisen.. Integrasjonen er ganske bra! Ikke funnet noe bedre alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Daniel. skrev:

Gamle E90n min var 1740kg :P Trodde det var større forskjell mellom E90 og E91 🤔

Ja det var ikke store forskjellen 😊 Med deg i? Jeg veier rundt 95 kilo, ca kvart tank.

Har fjernet litt vekt i form av modifiseringer på bilen men det kan vel ikke være snakk om mer enn 10-20kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Skulebollen skrev:

Grom sykkel 😊 hvor får du den mappet?

Kjører med software flashet fra BrenTuning nå men tror det er mer å hente. KlevTuning skal gjøre dette, monterer Bazzaz fuel kontroller og mapper. Litt mindre modifiserte hadde benket 190hk på hjulet der, så blir spennende å se, både hva BrenTuning softwaren yter og hva KlevTuning får ut av den 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, mowz skrev:

Ja det var ikke store forskjellen 😊 Med deg i? Jeg veier rundt 95 kilo, ca kvart tank.

Har fjernet litt vekt i form av modifiseringer på bilen men det kan vel ikke være snakk om mer enn 10-20kg.

Var med meg inni ja. Aner ikke hva jeg veide da, men i området 83-90kg og tror jeg hadde nesten full tank da 🤔 Er en god stund siden. 

Husker ikke hvilke hjul jeg hadde på da heller. Tror det var Style 63 hjulene og de veier jo en del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Skulebollen skrev:

Virker som det er Klev tuning som gjelder😅 synd jeg bor så langt ifra🤦

Klarer vel kanskje powerwheelies i 2 du da etterhvert 😁

Ja fikk de anbefalt fra MC Oslo.

Hva slags sykkel har du?

Power wheelies i 2de gir går nesten ikke å unngå som det er nå, så kanskje power wheelies i 3de gir 😊😎 Wheelie control tar seg av saken 😉 skrur av TC (og wheelie control) hvis jeg skal leke meg litt 😊

Endret av mowz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daniel. skrev:

Var med meg inni ja. Aner ikke hva jeg veide da, men i området 83-90kg og tror jeg hadde nesten full tank da 🤔 Er en god stund siden. 

Husker ikke hvilke hjul jeg hadde på da heller. Tror det var Style 63 hjulene og de veier jo en del. 

Jaja, samma det, det er i samme området 😎 Forholdsvis tung bil men... Hva slags bil har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daniel. skrev:

Hadde ESS Stage 2 + DPF delete :P Du kommenterte jo i tråden når jeg hadde den :P

Aha, samme som jeg hadde en stund ja :-D Gjorde jeg? haha sorry, er litt av og på her :-P

Så hva er planen for bil nå da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mowz skrev:

Aha, samme som jeg hadde en stund ja :-D Gjorde jeg? haha sorry, er litt av og på her :-P

Så hva er planen for bil nå da?

Stemmer :P

Ikke godt å si. Dårlig utvalg og mye useriøse folk, så ikke enkelt å finne noe merker jeg :)

Blir BMW i hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mowz changed the title to Min e91 325d LCI Steg 4 + S1000RR (EU godkjenning + Awron måling hk/Nm)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...