Gabz Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Skrevet Desember 24, 2015 Ah, okei, takk! Da skal jeg forhåpentligvis få det sjekket i morgen! Håper nesten det er batteriet, er nok det letteste og billigste å få fikset nå.
Daniel. Skrevet Desember 24, 2015 Skrevet Desember 24, 2015 var jo noelunde likt det som skjedde på e34en min. absolutt null reaksjon fra motor/starter. lysene i instrumentpanel lyste litt svakere enn normalt. nytt batteri og den startet helt fint.
Gabz Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Skrevet Desember 24, 2015 Ja, er visstnok veldig strømsensitive disse..
Gabz Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Skrevet Desember 24, 2015 (endret) En måte å se på det Endret Desember 24, 2015 av Gabz
Gabz Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Skrevet Desember 24, 2015 Bilen startet med reservenøkkelen Da har den nok "glemt" den andre nøkkelen, ja. Tilfeldig eller kan det være fordi jeg åpnet den, tok ut batteriet og byttet gummien like før?
Thundercoil Skrevet Desember 24, 2015 Skrevet Desember 24, 2015 Haha. Er nok derfor da, ja! Men da kan du sikkert ta den resettingsmetoden og få liv i begge to (?) Husker ikke helt hvordan den var, men mener du skulle vri nøkkelen til trinnet før bilen starter, ta den ut og holde inne låseknappen, mens du trakk 3 ganger på låse opp-knappen. Må gjøres med begge nøklene, rett etterhverandre. Sikkert med den som virker først.
Gabz Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Skrevet Desember 24, 2015 Ah, så teit.. Funket fint alle andre ganger. Menmen, får vel resette dem ja! Takk for tips igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå