hippopran Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 3 timer siden, danskiii skrev: Spent på lakk lilla bulldog farge Her er fargen! Tror nok den blir litt lysere enn fargen i tønna når det blir lagt, og i hvertfall i solskinn ut ifra hva jeg så på samplene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Først trudde eg at du viste oss ei bøtta med sølevatn Men detta kan jo bli både spesielt og kult hippopran reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hippopran Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 1 minutt siden, RF91 skrev: Først trudde eg at du viste oss ei bøtta med sølevatn Men detta kan jo bli både spesielt og kult Hahaha ja ble litt dårlig bilde, og husk det ikke er blandet ordentlig i tønna men som du ser på samplene så er fargen annerledes enn den i tønna når den er ferdig!(forhåpentligvis) danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Kan bli veldig pent det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hippopran Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 7 timer siden, Gabz skrev: Kan bli veldig pent det der Takker, Gæbz! Trofast følger av prosjektet du spent på helgen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 all klaring er god klaring! blir bra med ny farge! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hippopran Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 1 time siden, Freakshow skrev: all klaring er god klaring! blir bra med ny farge! ^^ uten tvil haha, tenkte samme selv! Litt fler bilder av hvordan det ble med felgene Trenger massemasse mer senk foran, og som jeg nevnte vil jeg space litt ut bak. Fikk ikke ønsket innpress, men fikk ønsket pris! får leve med det enn så lenge mener nå jeg, og syns det hadde vært rart om det stakk så mye lenger ut foran enn bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersAlmaas Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Hvilken dim, innpress bruker du fram og bak? å kolles dækk e det som står på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hippopran Skrevet Mai 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2016 On 2.5.2016 at 19.04, AndersAlmaas skrev: Hvilken dim, innpress bruker du fram og bak? å kolles dækk e det som står på? 17x9 ET30 foran og bak, med 13mm spacer rundt om med 13mm spacer ble det 1-2mm klaring til fjærbein, så hvis du ikke ønsker å bruke spacer, kjøp noe med ET15 på 9", bak har du masse plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hippopran Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 13.06 - Endelig ferdig lakkert!! Dette tok faen meg tid, men endelig var bilen ferdig lakkert gjenstår å montere på fangere, rydde ut av hele bilen, montere på dørtrekk, og litt småtterier så begynner den å bli pen utvendig! Tanker om fargen? veldig uvanlig for E30, men jeg elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Nyyyyydelig farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 få ordentlige bilder i sola så trur jeg den fargen der blir KNALL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hippopran Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 On 13.6.2016 at 17.37, bmwtussan skrev: Nyyyyydelig farge.. On 13.6.2016 at 21.32, Freakshow skrev: få ordentlige bilder i sola så trur jeg den fargen der blir KNALL! Takk dere to er veldig fornøyd med fargen selv! skal se om jeg får til noen ordentlige bilder etter at alt er montert på den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hippopran Skrevet Juli 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2016 Ble pent 😋 S. Gunstad, danskiii og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 Lekkert! Space litt bak, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå