Gå til innhold

pdc sensor bmw e60 m sport

bimmers89
 Share

Anbefalte innlegg

hei har problemer med at pdc ikke fungerer.jeg for feilmelding pdc failure og bryter blinker. er det noen her som kan hjelpe meg med å finne rette pdc sensorer?tenker å byte alle 8 bade foran og bak. kan dere hjelpe meg med å finne rett type fra ebay? helst en som selger alle samlet. når jeg da star foran bilen er det kun ene som virker,har sjekket ledninger og de er koblet til.så mistenker sensorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men er det samme type på m sport fangere og vanlig fanger?

Jeg har feilkode 9e31 pdc ultrasonic front centre left. Hvilken er dette? Og bryter under apiller blinker nesten hele tiden

Front centre left høres ut som det er en av sensorene på venstre side foran. Centre skulle vel tilsi at det er den som er nærmest midten av bilen?

Det er vel tre ting som kan være feil når du får feilmelding på en sensor. Det er brudd i ledningen, det er kortslutning i ledningen eller at sensoren er gåen.

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har undersøkt litt ifag.jeg hører klikkelyd fra alle sensorene bortsett fra den Som er nærmest skiltet altså nr 2 når man sitter inni bilen fra venstre. Har bestilt nye fra ebay så for vi satse på at de passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...