bimmers89 Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 hei har problemer med at pdc ikke fungerer.jeg for feilmelding pdc failure og bryter blinker. er det noen her som kan hjelpe meg med å finne rette pdc sensorer?tenker å byte alle 8 bade foran og bak. kan dere hjelpe meg med å finne rett type fra ebay? helst en som selger alle samlet. når jeg da star foran bilen er det kun ene som virker,har sjekket ledninger og de er koblet til.så mistenker sensorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Da vi ikke vet hva slags farge din bil er, så blir det nok vanskelig for majoriteten av oss å hjelpe deg. Ellers er det ikke verre enn å søke på for eksempel "BMW E60 475 black sapphire PDC sensor" på eBay. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Januar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2016 Ja men er det samme type på m sport fangere og vanlig fanger? Jeg har feilkode 9e31 pdc ultrasonic front centre left. Hvilken er dette? Og bryter under apiller blinker nesten hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 8 sensorer = 12000kr ca fra BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 8, 2016 Share Skrevet Januar 8, 2016 (endret) Ja men er det samme type på m sport fangere og vanlig fanger? Jeg har feilkode 9e31 pdc ultrasonic front centre left. Hvilken er dette? Og bryter under apiller blinker nesten hele tiden Front centre left høres ut som det er en av sensorene på venstre side foran. Centre skulle vel tilsi at det er den som er nærmest midten av bilen?Det er vel tre ting som kan være feil når du får feilmelding på en sensor. Det er brudd i ledningen, det er kortslutning i ledningen eller at sensoren er gåen. Endret Januar 8, 2016 av ogee1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2016 Har undersøkt litt ifag.jeg hører klikkelyd fra alle sensorene bortsett fra den Som er nærmest skiltet altså nr 2 når man sitter inni bilen fra venstre. Har bestilt nye fra ebay så for vi satse på at de passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå