ogee1 Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Mulig man få lirka lederne ut av kontakta på et vis. De sitter dog noe j*vlig. Pinnen på enden av kabel låses inn i pluggen av mothaker. Jeg klipte av hele sullamitten når jeg bytta oem forsteker med ettermarkeds-dings.Vanligvis er det bare å dytte forsiktig på mothaken og trekke pinnen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop Dogg Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Hei lurer på noe i samme duren, har de noe å si på lydkvaliteten om jeg henter lydsignalet fra høyttalerene bak fremfor subbene under setene? Gjelder da 1er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Kan ikke tenke meg at det er så mye signal tap på den lille biten med kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 (endret) Hei lurer på noe i samme duren, har de noe å si på lydkvaliteten om jeg henter lydsignalet fra høyttalerene bak fremfor subbene under setene? Gjelder da 1er På 3-serie er signalet fra forsterker til høyttalerne bak høypassfiltrert. Vil tippe det er det samme på 1-serie. Egner seg meget dårlig til bruk mot sub Endret Januar 11, 2016 av OveN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop Dogg Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 (endret) På 3-serie er signalet fra forsterker til høyttalerne bak høypassfiltrert. Vil tippe det er det samme på 1-serie. Egner seg meget dårlig til bruk mot sub Glemte å nevne at jeg har standard høyttalere, dvs. 2 mellomtoner foran, 2 subs under forsetene + 2 mellomtoner bak, har det fortsatt noe å si (tenkt å bruke high/low converter to å kjøre to 10"subs i bagasjen) Endret Januar 12, 2016 av Snoop Dogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Glemte å nevne at jeg har standard høyttalere, dvs. 2 mellomtoner foran, 2 subs under forsetene + 2 mellomtoner bak, har det fortsatt noe å si (tenkt å bruke high/low converter to å kjøre to 10"subs i bagasjen) Ikke 100% sikker gitt. Mener å ha lest i en tråd her at head unit'en høypassfiltrerer kanalene bak. (Antageligvis er det da sånn på 676 HiFi også. Altså at det er HU, ikke forsterker, som gjør filteringen) Siden jeg linket til er for 3-serie, men generelt er stereo-duppedingser ganske likt på tvers av seriene. Veeeeldig mange bygge-tråder på det forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå