Eriksen tuning Skrevet Januar 18, 2017 Forfatter Skrevet Januar 18, 2017 (endret) .. Endret Januar 5, 2023 av Eriksen tuning Derfor Freakshow reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Januar 18, 2017 Skrevet Januar 18, 2017 (endret) Blir bra detta her Angåande endring av overskrift so går du tilbake til første post og trykke på "rediger" so står nederst. So e da berre å endra i veg Endret Januar 18, 2017 av RF91
Eriksen tuning Skrevet Januar 18, 2017 Forfatter Skrevet Januar 18, 2017 (endret) . Endret Januar 5, 2023 av Eriksen tuning .
Eriksen tuning Skrevet Januar 21, 2017 Forfatter Skrevet Januar 21, 2017 (endret) . Endret Januar 5, 2023 av Eriksen tuning . M-jakob, bimmerfun, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 5
bmwmann24 Skrevet Januar 21, 2017 Skrevet Januar 21, 2017 Av ren nyskjerrighet så undrer jeg på det med US-kammer fra m3, er de vassere enn Eu-modellen? Forøvrig kult prosjekt! Det tar tid med sliping før lakk, sambo driver selv med lakkering og kan skrive under på at lakkeringsjobben er 90% sliping og finpuss! Følger med her! Eriksen tuning reagerte på dette 1
Eriksen tuning Skrevet Januar 21, 2017 Forfatter Skrevet Januar 21, 2017 (endret) . Endret Januar 5, 2023 av Eriksen tuning .
Eriksen tuning Skrevet Januar 21, 2017 Forfatter Skrevet Januar 21, 2017 (endret) . Endret Januar 5, 2023 av Eriksen tuning . bmwmann24 reagerte på dette 1
Eriksen tuning Skrevet Januar 21, 2017 Forfatter Skrevet Januar 21, 2017 (endret) . Endret Januar 5, 2023 av Eriksen tuning . tpmek og BjornarHS reagerte på dette 2
bmwmann24 Skrevet Januar 22, 2017 Skrevet Januar 22, 2017 11 timer siden, Eriksen tuning skrev: bmwmann24: Tenker du på M3 US kammer vs. eu m52 kammer? Da er svaret i såfall ja, regner med at disse har en høyere durasjon slik at den holder ventilene lengre oppe ved innnblås. Mulig de også gir noe mer løft. Husker ikke tallene i hodet på dem nå. Når det kommer til lakkering har jeg alltid syntes det har vert jækla dyrt! Men nå derimot har jeg endret mening. Folk skulle bare visst hvor mye jobb det var, så hadde de nok ikke klaga på prisen. Fikk for meg at folk diskuterte at US m3 kammer var å foretrekke fremfor EU m3 kammer.. Vet at mange bruker dobble innsugskammer sikker fra samme motor som de bygger på. Interessant å bygge motor, selv har jeg litt lyst å bygge på min stakkarslige 2liter:) Er kult med 2.8/3.0, men om man får pressa mye hk i en motor med relativt lavt motorvolum (turbo) så er det gøy det og! Blir kult å se hvordan dette går! Forøvrig en masse pes med sliping å lakking, må ha tålmodighet:) Ikke f.. om jeg hadde klart det. Eriksen tuning reagerte på dette 1
wSax Skrevet Januar 22, 2017 Skrevet Januar 22, 2017 12 timer siden, Eriksen tuning skrev: Morro at folk følger med! Har akkurat vert ute og titta på bilen og er veldig fornøyd. Skal se om jeg ikke klarer og få klemma ut et lite snikfoto av telefon her. Ellers bestilte jeg et rattnav til nye rattet på ebay her for en ukes tid siden. Fikk dette nå på torsdag. Er det noen som har noen erfaring med slike nav? Betalte 150kr for det. Sett noen på youtube står å slår med hammer for å få dem på. Det er ikke jeg interessert i Synes nemlig splincen ser litt diskutabel ut, men det er jo foåsrvidt bare å prøve. Jeg hadde en ebay special hub på 200sx-en jeg hadde før. Betalte omtrent det samme, grønn og svart eske. Det var greit, men huben skled ikke på plass midt på, så rattet endte opp med å være noen få grader til høyre når bilen kjørt rett fram. Spilte ingen rolle, men var veldig irriterende.
Eriksen tuning Skrevet Januar 22, 2017 Forfatter Skrevet Januar 22, 2017 (endret) . Endret Januar 5, 2023 av Eriksen tuning .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå